Inte skälla på mig,
utan kolla om det är något ni vill ha istället. 
Sorry dude - jag råkade radera ett par eftersom jag trodde det var server-häng igen. Ber om ursäkt för det! MVH / Jonas
Du har ingen möjlighet att hitta dessa annonser i din papperskorg kanske??????
Som sagt, 4st annonser borta pga Goopers lilla miss.
![]()
Går det att få fram dessa eller måste jag göra om allt igen?
sten
Jag tror nog det är kört tyvärr
Och jag raderade två av trådarna som ställde samma fråga, räcker med en tänkte jag 
Blir enklare för oss o hitta vad vi söker om rubrikerna skiljer sig åt lite känner jag???
och kanske lägga allt i samma annons.....en tanke bara 
62:a typ1 "Caffen"
70:a T2 kleinbuss 221
86:a T3 Dubbelhytt
Ni skulle kört phpBB forum eller liknande istället. Då slänger man bara allt i papperskorgen så det går att backa allt. Slipper man såna här problem. 
Inte skälla på mig,
...eller så editerar du annonserna och byter till en du rubrik som hintar om vad som är till salu. Trodde som många andra att det var dubbelpostning i kvadrat.
Man kan ju också gör en annons innehållande tio delar till salu istället för tio med en i varje 
Tänkte inte på det.
Blir nästa gång.
och kanske lägga allt i samma annons.....en tanke bara
Som sagt, får tänka på det till nästa gång.
Inte ofta jag säljer så mycket på en gång.
Marantz skrev:Inte skälla på mig,
...eller så editerar du annonserna och byter till en du rubrik som hintar om vad som är till salu. Trodde som många andra att det var dubbelpostning i kvadrat.
Man kan ju också gör en annons innehållande tio delar till salu istället för tio med en i varje
Som sagt - Marantz, gå in i varje tråd och klicka på "Editera" i ditt första inlägg!
Då kan du ändra rubriken!
Åtminstone #1, #2 etc... man får ju spunk både andra och tredje gången man hamnar på samma... 
Du har väl inte ledsna på ditt projekt 
Nej nej, det är överblivna grejor från -56 Bubblan.