1

Inte skälla på mig,  ICQ/ac utan kolla om det är något ni vill ha istället.  ICQ/ag

2

Sorry dude - jag råkade radera ett par eftersom jag trodde det var server-häng igen. Ber om ursäkt för det! MVH / Jonas

"Daddy Cool"

3

Du har ingen möjlighet att hitta dessa annonser i din papperskorg kanske??????

4

Marantz skrev:

Som sagt, 4st annonser borta pga Goopers lilla miss.  Default/lol
Går det att få fram dessa eller måste jag göra om allt igen?
sten

Jag tror nog det är kört tyvärr  ICQ/an Och jag raderade två av trådarna som ställde samma fråga, räcker med en tänkte jag  ICQ/ad

5

Blir enklare för oss o hitta vad vi söker om rubrikerna skiljer sig åt lite känner jag???

/Björn E, Jönköping

www.zephyrtattoo.se
www.oijoij.com

6

och kanske lägga allt i samma annons.....en tanke bara  ICQ/ad

57:a typ1 "Buzen"
62:a typ1 "Caffen"
70:a T2 kleinbuss 221
86:a T3 Dubbelhytt

7

Ni skulle kört phpBB forum eller liknande istället. Då slänger man bara allt i papperskorgen så det går att backa allt. Slipper man såna här problem.  ICQ/ab

Mera känd som jb...

8

Marantz skrev:

Inte skälla på mig,  ICQ/ac utan kolla om det är något ni vill ha istället.  ICQ/ag

...eller så editerar du annonserna och byter till en du rubrik som hintar om vad som är till salu. Trodde som många andra att det var dubbelpostning i kvadrat.
Man kan ju också gör en annons innehållande tio delar till salu istället för tio med en i varje  ICQ/ad

Ännu vet ingen hur en gammal folkvagn kan bli!

9

Tänkte inte på det.  ICQ/ad
Blir nästa gång.  ICQ/ag

Fredde.B skrev:

och kanske lägga allt i samma annons.....en tanke bara  ICQ/ad

10

Som sagt, får tänka på det till nästa gång.  ICQ/ag
Inte ofta jag säljer så mycket på en gång.

Peter S skrev:
Marantz skrev:

...eller så editerar du annonserna och byter till en du rubrik som hintar om vad som är till salu. Trodde som många andra att det var dubbelpostning i kvadrat.
Man kan ju också gör en annons innehållande tio delar till salu istället för tio med en i varje  ICQ/ad

11

Som sagt - Marantz, gå in i varje tråd och klicka på "Editera" i ditt första inlägg!
Då kan du ändra rubriken!
Åtminstone #1, #2 etc... man får ju spunk både andra och tredje gången man hamnar på samma...  ICQ/af

12

Du har väl inte ledsna på ditt projekt  Default/hmm

13

Nej nej, det är överblivna grejor från -56 Bubblan.  ICQ/ag