Fast med den grannen är det ingen ide att prata bilar alls , han har bara golfbollar i huvudet han..
Det har varit lite för lugnt med skruvning senaste veckan pga massa andra saker som åxå ska göras bl.a en sväng till Sthlm med firman hanns med och det var kul. Mässbesök , god mat och öl ska man inte förakta !
Jag har fortfarande inte kommit på felet med tomgången heller men nu i helgen ska jag försöka sätta mej och få till det . Jag börjar bli sugen att köra nu !
Men ikväll så blev det lite roligt och Volkswagen snack igen !
En kompis som mest åker mc men har länge haft en bubbla har ( och kanske efter lite tjat från mej..
) äntligen tagit fram sin fina och orenoverade ´59 a ! Senaste bes. 1999 men med lite soppa och ett nytt batteri så startade den lätt. Det är kvalitet det ! Den är ärvd efter hans morfar som köpte den nästan ny och höll efter den riktigt bra , det sitter en del tillbehör på den åxå och allt fungerar, den är delvis omlackad på höger sida efter nån liten krock men annars orenoverad , 12500 mil garanterat !
Så nu skulle den alltså hem efter att ha stått i ett garage i 10-12 år och efter nån mil så låste sej höger framhjul men efter lite justering så rullade den hemåt igen så nu väntar en rejäl rekond och sen är det folka som gäller i sommar !
Post's attachments
11-05-25 0131.JPG 320.08 kb, 407 downloads since 2011-05-25
You´ll never know...