2,551

Gjorde ett fynd idag , en spy grön dubbelhyttare. får se vad man ska hitta på med den.

http://forumbilder.se/DC5CD/1690017-10202474118647544-300601489-n.jpg

2,552

Urgh. Det börja torsdags med värk i benet, fredagen var inte rolig o lördagen var ett helvette. Idag har jag suttit på akuten i 4 timmar med en förmodad blodpropp i benet. Jag kan ju säga som så...att det gör jävligt ont i hela benet. Efter 4 timmar ute igen, det var ingen blodpropp, men något mer fick jag inte ut av det. Nu gör det ont som satan...får se hur natten blir.  ICQ/ac

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

2,553

Fan vad surt, Tomas! ICQ/ac  Hoppas det blir bättre tills imorgon och det inte är något allvarligt. Bit ihop!

"Daddy Cool"

2,554

25hpman skrev:

Urgh. Det börja torsdags med värk i benet, fredagen var inte rolig o lördagen var ett helvette. Idag har jag suttit på akuten i 4 timmar med en förmodad blodpropp i benet. Jag kan ju säga som så...att det gör jävligt ont i hela benet. Efter 4 timmar ute igen, det var ingen blodpropp, men något mer fick jag inte ut av det. Nu gör det ont som satan...får se hur natten blir.  ICQ/ac

Håll koll på det där.
Den svenska sjukvården är definitivt inte vad den en gång var.
Så du inte behöver amputera rätt vad det är.   ICQ/an

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

2,555

Hoppas att det löser sig med benet, ja sjukvården är inte vad den har varit ICQ/ac

If one does not fail at times, then one has not challenged himself.

Early Bay 71a "Polisbussen",  Bubbla 61a,  Bubbla 62a ratlook R.I.P

2,556

Du Tomas. min polare hade också ont i benet som satan och han hade inte heller blodpropp förrän tredje gången han kom in ICQ/ad 
så gör det ont i morgon bitti så åk in för tusan och ge dej inte förrän dom har gjort en sån där röntgen med kontrastvätska.
Håller absolut med föregående inlägg att sjukvården är inte vad den har varit.
Lycka till.

Never pick a fight with an ugly person, they`ve got nothing to lose

2,557

Läskigt Tomas! Hoppas att det löser sig.

Bengt i Sala
50 Barndoor Skåp (delägare)   -51 Barndoor Kombi   -55 Barndoor Pickup
Chevrolet -56 VW skåp -08 BMW 740i -00 Ford -34 Cabriolet

2,558

Var och hälsade på Nicklas på OK/Q8 och hämtade mina efterlängtade tutgaller,återigen stärktes min tes om att med VW känner man sig aldrig ensam..tack för en trevlig pratstund! ICQ/ab

I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..

2,559

Har glaspulverblästrat "rattstångshuvudet" om det nu heter så, alltså aluminimgrejen som håller tändningslåset, blinkspaken samt spaken till torkarna. Klarlackade den sedan, originalfärgen var en mörkgrå färg som närmast liknar någonting "pansarskeppsgått" som Bengt Grive kanske skulle sagt... Nåväl, den kommer från en "tjockbubbla", 1303, och skall hamna i buggyn, som skall moderniseras en del. I en buggy får man göra som man vill, inte så noga med originaldelar... Men jag försöker hålla mig till VW iallafall...
Ja det blev snyggt, matt aluminiumfärg.

"There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark."

2,560

Inte bättre idag...sov 2 timmar inatt i sängen, sen resten av natten i soffan...har bokat akuttid hos en kiropraktiker/akupunktör ikväll kl 17. Snubben är HIF:s muskel-trollkarl. Hoppas på bättring...annars ville vårdcentralen ha in mej imorron bitti kl 8. De fixar en akuttid då.
Hmmm...foten känns "död". Som att ta på en kroppsdel som "sover"....hoppas den vaknar ikväll.  Default/hmm

2,561

Fy tusan! Hoppas det ger med sig, annars är det tyvärr bara att stå på sig tills de hittar vad det är. Krya på dig!

2,562

Vet inte om jag skulle gå till en massör/kiropraktor/mm innan jag kollat ev propp..är inte nyttigt..sök akut och se allmänt eländig ut,mumla gärna om hur yr du känner dig och be att få lägga dig någonstans..ibland är man tvungen att forcera lite för att få något gjort.. ICQ/an

late,
in love,
and a little drunk..

2,563 Senaste redigerad av trekronor (2014-03-03 23:29:36)

25hpman skrev:

Inte bättre idag...sov 2 timmar inatt i sängen, sen resten av natten i soffan...har bokat akuttid hos en kiropraktiker/akupunktör ikväll kl 17. Snubben är HIF:s muskel-trollkarl. Hoppas på bättring...annars ville vårdcentralen ha in mej imorron bitti kl 8. De fixar en akuttid då.
Hmmm...foten känns "död". Som att ta på en kroppsdel som "sover"....hoppas den vaknar ikväll.  Default/hmm

Foten känns död säger du kan du beskriva lite mer ingående om vart smärtan/orna sitter har du känsel i nån tå tex stortån?
vaden hur känns den? Sittdelen på skinkan  höger eller vänster sida.hur känns det i ländryggen?
peter

Never pick a fight with an ugly person, they`ve got nothing to lose

2,564

25hpman skrev:

Ifall det är blodpropp är det riktigt allvarligt, men då hade du märkt detta på kraftig svullnad samt att benet ändrar färg efter ett tag.

Jag skulle gissa på diskbråck.

Krya på dig!  Default/hmm

Ånglås är ett annat ord för glasspaus!
In America you drive on the parkway and park on the driveway...

2,565

Kiropraktikern trodde diskbråck han med. Han körde full show med massage o akupunktur med el i nålarna, o det blev inte bättre för 5 öre. Snarare värre.

Sitter i telefonkö på VC nu. De får en chans till idag.

2,566

Kanske läge för en ny tråd med namnet AJ! Jag har ont i??? ICQ/ad

Jag kan dock meddela om ett trevligt fynd jag gjorde i det mörkaste hörnet av min garderob idag... en T-shirt från den första folkaträffen jag besökte som 15-åring yngling!

BUG IN i Rättvik 1988  ICQ/ab
http://imageshack.com/a/img542/6165/0wxa.jpg

Jag skulle inte bli förvånad om jag har rätt!
GW.P

2,567

Passar dåligt eller.. ICQ/ae

late,
in love,
and a little drunk..

2,568

pompejus skrev:

Passar dåligt eller.. ICQ/ae

Alldeles för värdefull för att kränga på sig! ICQ/ad

Jag skulle inte bli förvånad om jag har rätt!
GW.P

2,569

Ja, ni ska slippa höra min stories om det nu, själv hatar jag snyftisar om krämpor, vänner som dött i cancer, eller intressekollar.  Default/lol

2,570

25hpman skrev:

Ja, ni ska slippa höra min stories om det nu, själv hatar jag snyftisar om krämpor, vänner som dött i cancer, eller intressekollar.  Default/lol

Är detta man kallar dubbelmoral? Default/lol

Ghia cab 64  vw pickisDH 66 snart fin ,1303s vw buss 59 ``fejklyxen´´

2,571

Exakt.  ICQ/ag

2,572

Macke skrev:

Kanske läge för en ny tråd med namnet AJ! Jag har ont i??? ICQ/ad

Då skulle ditt antal postningar mångdubblas

2,573

Bättre med dubbelmoral än ingen alls.. ICQ/ad

late,
in love,
and a little drunk..

2,574

Känslan när man står med vinkelslipen i motorutrymmet på en Dannenhauer & Stauss och ska precis starta. Nu får det inte bli fel. ICQ/ab
http://i1208.photobucket.com/albums/cc375/nisslars/Dannenhauer_zpsa5c27e97.jpg

Rainy 1200 -60
Sunny 1303LS -74
Rusty 1303S -73
Fodervärd VWHK:s buss

2,575

Jag är inte så nervös över att kapa i plåt, men i det där läget....