Fidde skrev:JimmyEriksson skrev:visste att du skulle bygga dig en egen sängram, på med madrassen så kan du sova nere där
Du är inte den första som tror att det är en säng
Tänk er en genomskinlig uppblåsbar madrass ovanpå detta

Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Chic garage
Sidor Föregående 1 … 35 36 37 38 39 … 65 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fidde skrev:JimmyEriksson skrev:visste att du skulle bygga dig en egen sängram, på med madrassen så kan du sova nere där
Du är inte den första som tror att det är en säng
Tänk er en genomskinlig uppblåsbar madrass ovanpå detta

köpt ny säng ??
Inte köpt, designat, tog en Söndags stödvila och provade den, lite hård men robust

image by flat4sprintstar, on Flickr

Hörru... sluta larva dig nu och ta lite mått så jag vet vilka cabnitar jag ska skicka 
Hörru... sluta larva dig nu och ta lite mått så jag vet vilka cabnitar jag ska skicka
Fixar det imorgon, hörs 
haha me to vilken tidning är det ifrån?
Volks World.
Jaså det är din bild 
50 meter gaffatejp och lite byggplast gick det åt för att täcka dom ytor som inte ska ha en
blästrad yta utan vara plåtrena. Imorgon bär det av till bläster firman med kaross, dörrar
och bottenplattan.

Cab-ställningen var i extremt dåligt skick som ni såg tidigare i tråden. Det fanns bara
några fragment kvar av frontbågen och den bakre träbågen. Konstigt nog har bitarna
som sitter vid dom bakre sidofönstren klart sig mycket bra, dom borde ha ruttnat
bort dom med. Trä detaljer till cab är dyra så det är bra att man kan återanvända
något från den. Lite svart färg så blir dom som nya.
Najs att det rör på sig ! 

bra gubben jobba på 
Idag kom det ett litet paket i brevlådan, nitar till cabställningen, nu behöver man inte jaga
ut farsan till svarven, tack goopher 

Fick ett telefonsamtal på morgonkvisten att dom blästrade prylarna var klar, tog med mig
Jimmy the coffee glider och drog iväg. Blev riktigt nöjd med resultatet, det dök upp lite
rosthål och några missar, men det stökar man över ganska fort. Fick välja helt själv
vilken epoxi grund som skulle läggas, då blev det naturligtvis Technoplast.

Grymt!
Härligt
Nu är det bara köra stenhårt så du får ut den till sommarn
Mmm mumms... ser smarrigt ut ! 

Hög klass,verkligen snyggt! 
Grymt! Nu är det bara det roliga kvar. 
Då har caben bytt till mitt andra garage, här har jag stor kompressor och lackerings
möjligheter. Delade av garaget på mitten med byggplast och fixade till luft och från
luft. Har provat att lacka lite och det fungerade bra, fick till det så lokalen håller ett
övertryck. Förhoppningsvis blir det lack efter en liten semester några dagar utrikes.
Idag riktspacklades instrumentbrädan samt några vändor grund.

Skapliga bilar i det garaget
Hur går det med Ökenräven?
Skapliga bilar i det garaget
Hur går det med Ökenräven?
Karossen och buren har fått öken färg på sig, det är den du ser på bilden i hörnet. Motor planerna har ändrats ytterligare en gång, men nu är konceptet klart. Det blir JPM prylar
för nästan hela slanten 
Nere i Chic har det varit dragster mek, Herminator har fixat till den inför Elmia där Grape ska ställa ut den.

Sidor Föregående 1 … 35 36 37 38 39 … 65 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Chic garage
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.