Min bil kom med i trailern för Monica Z-filmen...
Spegelbilden... 
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » Bilder på era åk
Sidor Föregående 1 … 23 24 25 26 27 … 35 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Min bil kom med i trailern för Monica Z-filmen...
Spegelbilden... 
meningen??
annars stämm skiten ur dom.. 
meningen??
annars stämm skiten ur dom..
Jag fick så det täckte försäkringen i ett år... 
Min 72a Bay!
Westfalia 73a
Min 79a buss, sänkt med transporterhaus svärd och spindlar och sänksatser i framvagnen ställda i högsta läget
med coilovers fram går det att åka två fullvuxna med bra komfort

Min 79a buss, sänkt med transporterhaus svärd och spindlar och sänksatser i framvagnen ställda i högsta läget
med coilovers fram går det att åka två fullvuxna med bra komfort
I know the feeling 
En trevlig bild som jag hittade på min bil från DasAuto show #6

snygg !! 
Här är de nuvarande bilarna i ägorna.
Vet ej om jag har postat i den här tråden tidigare kanske det, här kommer det dock.
den gamla -65 med luftfjädring, fanns en byggtråd på MB om nån minns, nån som vet hur den mår nu?
och det nuvarande bygget, byggtråd: http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=5983
får la bidra med nån bild på mitt åk, väntar på att vädret ska bli lite bättre så att man kan åka in till besiktnings stationen.

Senaste tillskottet! Nu väntar bara lite småpyssel innan sommaren

Undre är från motalaträffen va?
Riktigt snygga åk, båda två!
Vet ej om jag har postat i den här tråden tidigare kanske det, här kommer det dock.
den gamla -65 med luftfjädring, fanns en byggtråd på MB om nån minns, nån som vet hur den mår nu?
och det nuvarande bygget, byggtråd: http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=5983
Den röda har en byggtråd här på forumet, luftfjädringen bak har jag ligger i garaget som ska på min 57a är det tänkt.
det ska vara gult iår.......... öhhh ........om några år ,heh

En bild på min bubbla som jag införskaffade sensommaren 2007. Hade då stått avställd sedan 1972, ett riktigt barnfind.
Bilen ställdes iordning för reg besiktning några veckor senare och har därefter kompletterats med några tidstypiska tillbehör.
Krävde i sedvanlig ordning bromsrenovering i form av huvud/hjulcylindrar några rör samt alla bromsslangar och bensinkran och bränsleslangar.
All el funngerade felfritt efter lite gnuggande på säkringarna samt oxidlösande spray på bland annat lampsocklarna.
Vart tvungen o skaffa mig en bil som kunde brukas varje dag.
Vart en VW typ1 1200 -65.

Snyggt Björn! Men nu får du allt plocka ner honda banner fort som faen 
Sidor Föregående 1 … 23 24 25 26 27 … 35 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » Bilder på era åk
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.