226

Underläggen verkar funka även till kaffe. ICQ/ab

http://i175.photobucket.com/albums/w151/hififreak/EB93EFE7-28D9-4669-A3CA-5E6C2EB90B0C_zpsby7zgvzd.jpg

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

227

Knep ett paket i sista stund!  ICQ/ag

vw typ-1 1967

228

En supersnabb leverans av grejjerna  ICQ/af

229

Hallå på er!

På grund av rep & spelning med ett nytt band i helgen så har jag inte hunnit packa förra veckans batch av paket, ber om ursäkt för detta.  ICQ/ac  Min plan är att packa paketen imorgon kväll och försöka få ut dem på tisdag. Om ni som lagt ordrar inte fått något bekräftelsemail med betalinfo - PM:a eller maila mig på [email protected] så löser vi det. Tack på förhand! MVH / Jonas

"Daddy Cool"

230

Hur är storlekarna? Är en "Medium-kille" men vissa tishor kan ju vara ganska små. ICQ/ab

231

goopher skrev:

Hallå på er!

På grund av rep & spelning med ett nytt band i helgen så har jag inte hunnit packa förra veckans batch av paket, ber om ursäkt för detta.  ICQ/ac  Min plan är att packa paketen imorgon kväll och försöka få ut dem på tisdag. Om ni som lagt ordrar inte fått något bekräftelsemail med betalinfo - PM:a eller maila mig på [email protected] så löser vi det. Tack på förhand! MVH / Jonas

Nytt band?

VW 1303S -73 (o\!/o)
Har VCDS/VagCom

232

Bättre sent än aldrig! La en order nu, ska bara betalas! ICQ/ag

.............Har en förkyld vw............... Nej vänta...................
         |o\ /o| Barndoor 1955 Mo & Domsjö AB |o\ /o|

Den ultimata verktygs/reservdels listan på resa

233

ju11e skrev:
goopher skrev:

Hallå på er!

Nytt band?

ICQ/af
Apopocalyps
Ett av Sveriges äldsta aktiva ska-, reggae-, soca- och calypsoband
Bandets mest kända hit är Gunga, som låg 14 veckor på Svensktoppen 1992.

Post's attachments

2129724964.jpg, 37.74 kb, 680 x 298
2129724964.jpg 37.74 kb, 134 downloads since 2014-02-10 

234

Fränt ICQ/ag  ICQ/ag  När jag tänker efter så har jag nog en apopocalypsskiva i samlingen ICQ/ab .

Spelar du med i några av låtarna på denna sida?

http://astor.nu/apopocalyps/

VW 1303 S, 1975 (SÅLD, FANNS TYDLIGEN BARA 964 ST I SVERIGE).   VW KOMBI 221, 1966(SÅLD).   VW 1303 S, 1974 SKROTAD
VW KLEINBUS,1967
VW 1200 LIM 113, 1962 (PLATTAN ÄR EN 62:A OCH KAROSSEN ÄR EN 57:A)
VW 1500 LIM 113 OMBYGGD TILL BEACH BUGGY ( http://www.lightner.net/manxclub/bugmon47.html )

235

Betalat och klart!

236

Betalt och klart här med ICQ/ab

237

Medium är helt rätt, men spänner mer över magen i år, men det brukar gå över tills badsäsongen ICQ/ae

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

238

Hallå på er! Jag har packat en hög paket ikväll, skickas imorgon. Har även skickat ut några "för-säkerhets-skull"-mail med betalningsinfo eftersom det tydligen fortfarande strular med email-postgången...  ICQ/an  Om ni får ett sådant men satt in pengar kan ni bortse från det. Tack ska ni ha, allihopa!

"Daddy Cool"

239

Vi som beställde så sent som idag, kan vi kanske räkna med leverans redan denna vecka? ICQ/ag

240

Betalt ICQ/ad

Patrik CoSmoZ Strömberg  // Shit-Low Kustoms //
[ VW Typ1-64  2.6L typ4 Turbo "FD Hazze Lindholms Svarta Race" ]
[ Baywindow -69 "A.B Enköpings Ångbryggeri" ]
[ Porsche 356 Speedster Replika -55 ] [ Typ1 Ragtop -66 Slammed ]

241

Hallå på er! Jag hann inte få in paketen innan poståkeriet hämtade försändelser från mitt lokala kontor igår eftermiddag, så jag skickade dem i morse istället. Sorry!

"Daddy Cool"

242

GB skrev:
ju11e skrev:
goopher skrev:

Hallå på er!

Nytt band?

ICQ/af
Apopocalyps
Ett av Sveriges äldsta aktiva ska-, reggae-, soca- och calypsoband
Bandets mest kända hit är Gunga, som låg 14 veckor på Svensktoppen 1992.

ahaa! ICQ/ag  nu när jag fick höra låten så minns jag!  ICQ/ad

VW 1303S -73 (o\!/o)
Har VCDS/VagCom

243

Har inte fått något mail om att jag har betalat dock!

244

Fick mitt paket igår, mycket nöjd har tröjan på jobbet idag.

245

Topp! ICQ/ab

"Daddy Cool"

246

fick också igår! Men här ska den sparas till ett viktigt tillfälle ICQ/ag

247

Det kommer inte finnas möjlighet att beställa bara dekalerna eller? Har ju flera bilar som man skulle vilja märka liksom.

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
VW T2 Baywindow Deluxe - 1975

248

whallis skrev:

Det kommer inte finnas möjlighet att beställa bara dekalerna eller? Har ju flera bilar som man skulle vilja märka liksom.

X2

( bara för dom som köpt sponsorpaket kanske?
om nån vill beställa genom polarn & "slippa" köpa/sponsra & åka runt med tyngt samvete & sponsor klibba så kan dom väll få snylta på oss då. Isf får dom ju råd å hänga här & uppfostras med tiden den goda forum anda & blir bättre människor, så då leder det ju till nått bra till slut ändå )

MOTORGÅRDEN..& de som händer där..titta gärna in!
   http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=9894

249

Ja en extra till det andra fordonet skulle ju sitta bra... ICQ/ab

I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..

250

Hej på er! Till er som mailat och frågat om sponsorpaket: Nu har jag grävt igenom merch-lådan och fått ihop några extra paket:

http://grunkor.com/

Detta är de sista paketen som finns kvar. Om du lägger en beställning och inte får något bekräftelsemail - kolla "skräppost"-inkorgen och om det inte ligger där heller är det bara att du mailar mig på [email protected] så hjälper jag dig. Boxerville uppskattar Edert stöd ICQ/ab Tack på förhand!

"Daddy Cool"