Underläggen verkar funka även till kaffe. 

Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Boxerville "sponsorpaket" 2014 - Webbshoppen nu öppen!
Sidor Föregående 1 … 8 9 10 11 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Underläggen verkar funka även till kaffe. 

Knep ett paket i sista stund! 
En supersnabb leverans av grejjerna 
Hallå på er!
På grund av rep & spelning med ett nytt band i helgen så har jag inte hunnit packa förra veckans batch av paket, ber om ursäkt för detta.
Min plan är att packa paketen imorgon kväll och försöka få ut dem på tisdag. Om ni som lagt ordrar inte fått något bekräftelsemail med betalinfo - PM:a eller maila mig på [email protected] så löser vi det. Tack på förhand! MVH / Jonas
Hur är storlekarna? Är en "Medium-kille" men vissa tishor kan ju vara ganska små. 
Hallå på er!
På grund av rep & spelning med ett nytt band i helgen så har jag inte hunnit packa förra veckans batch av paket, ber om ursäkt för detta.
Min plan är att packa paketen imorgon kväll och försöka få ut dem på tisdag. Om ni som lagt ordrar inte fått något bekräftelsemail med betalinfo - PM:a eller maila mig på [email protected] så löser vi det. Tack på förhand! MVH / Jonas
Nytt band?
Bättre sent än aldrig! La en order nu, ska bara betalas! 
goopher skrev:Hallå på er!
Nytt band?
Apopocalyps
Ett av Sveriges äldsta aktiva ska-, reggae-, soca- och calypsoband
Bandets mest kända hit är Gunga, som låg 14 veckor på Svensktoppen 1992.
Fränt
När jag tänker efter så har jag nog en apopocalypsskiva i samlingen
.
Spelar du med i några av låtarna på denna sida?
Betalat och klart!
Betalt och klart här med 
Medium är helt rätt, men spänner mer över magen i år, men det brukar gå över tills badsäsongen 
Hallå på er! Jag har packat en hög paket ikväll, skickas imorgon. Har även skickat ut några "för-säkerhets-skull"-mail med betalningsinfo eftersom det tydligen fortfarande strular med email-postgången...
Om ni får ett sådant men satt in pengar kan ni bortse från det. Tack ska ni ha, allihopa!
Vi som beställde så sent som idag, kan vi kanske räkna med leverans redan denna vecka? 
Betalt 
Hallå på er! Jag hann inte få in paketen innan poståkeriet hämtade försändelser från mitt lokala kontor igår eftermiddag, så jag skickade dem i morse istället. Sorry!
ju11e skrev:goopher skrev:Hallå på er!
Nytt band?
![]()
Apopocalyps
Ett av Sveriges äldsta aktiva ska-, reggae-, soca- och calypsoband
Bandets mest kända hit är Gunga, som låg 14 veckor på Svensktoppen 1992.
ahaa!
nu när jag fick höra låten så minns jag! 
Har inte fått något mail om att jag har betalat dock!
Fick mitt paket igår, mycket nöjd har tröjan på jobbet idag.
Topp! 
fick också igår! Men här ska den sparas till ett viktigt tillfälle 
Det kommer inte finnas möjlighet att beställa bara dekalerna eller? Har ju flera bilar som man skulle vilja märka liksom.
Det kommer inte finnas möjlighet att beställa bara dekalerna eller? Har ju flera bilar som man skulle vilja märka liksom.
X2
( bara för dom som köpt sponsorpaket kanske?
om nån vill beställa genom polarn & "slippa" köpa/sponsra & åka runt med tyngt samvete & sponsor klibba så kan dom väll få snylta på oss då. Isf får dom ju råd å hänga här & uppfostras med tiden den goda forum anda & blir bättre människor, så då leder det ju till nått bra till slut ändå )
Ja en extra till det andra fordonet skulle ju sitta bra... 
Hej på er! Till er som mailat och frågat om sponsorpaket: Nu har jag grävt igenom merch-lådan och fått ihop några extra paket:
Detta är de sista paketen som finns kvar. Om du lägger en beställning och inte får något bekräftelsemail - kolla "skräppost"-inkorgen och om det inte ligger där heller är det bara att du mailar mig på [email protected] så hjälper jag dig. Boxerville uppskattar Edert stöd
Tack på förhand!
Sidor Föregående 1 … 8 9 10 11 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Boxerville "sponsorpaket" 2014 - Webbshoppen nu öppen!
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.