Beställt o betalat 
4000 mil bruks-skick
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Boxerville "sponsorpaket" 2014 - Webbshoppen nu öppen!
Beställt o betalat 
Hallå!
I fredags kom ÄNTLIGEN ölunderläggen. Jag och GB kommer börjar packa paket så snart som möjligt och förhoppningsvis börja skicka ut dessa under nästa vecka. Det är fortfarande en del personer som inte betalt sina paket, och ni som ännu inte fått ett bekräftelsemail med betalningsinfo - vänligen hör av er till mig på [email protected]. Det mail ni ska ha fått i samband med beställningen har titeln "Grunkor.com - orderbekräftelse" Det kan ha hamnat i er skräpkorg. Men som sagt, hör av er till mig om ni vet att ni lagt en beställning men fortfarande inte fått något mail som förklarar hur betalningen går till. Tack på förhand!
MVH / Jonas
Yeay... Snart kan vi dricka öl med ännu mer stil..
...samt göra grannen grün av avund med en flådig Vegas-t-shirt 
Bra initiativ Jonas mfl!
Pengar insatta.
/Herman
Fick ett sms från DBSchenker innan med önskemål om att jag skulle ringa dom.
Funderade först en stund på va sjutton det skulle kunna va för någe, så slog detta mig. 
-Kan vi komma imorgon mellan 8 och 12?
-Njaaaaaa, kan ni ringa innan?
-Passar det inte så kan vi komma dagen efter.
-Alltså, man jobbar ju mellan 8 och 12 ALLA dagar. 
-Okej, jag skriver som önskemål att ringa innan...
Längtartillimorronlängtartillimorronlängtartillimorron.
Soory j:son... men vårt paket har inte gått ut än 
Amenvafaaaan.
DÅ har jag inte en susning om vad det är som kommer imorron. 
Efter att inte ha fått nått mail eller nått överhuvudtaget vid beställning så gör jag om hela proceduren, hoppas de funkar....

Fredde.B - kolla PM. Tack!
Fredde.B - kolla PM. Tack!
Har kollat å svarat 
Soft ... då ska det beställas ett paket 
Beställt o betalt till bankkonto 
Efter några timmars bök under kvällen är Goopher och jag nu på bana och alla Large packade och överlämnas möjligen till postiljonen under morgondagen
Sen får vi förhoppningsvis ihop våra späckade scheman imorgon så det passar att fortsätta packa för er med andra kroppsstorlekar 
Härligt jobbat gubbar 
Härligt.....
Härligt,GB och Jonas, då ser man fram mot paket i veckan 
...och nu är resten packat, skickas imorgon! Dock har det kommit in ett par beställningar de senaste dagarna som inte är redo än - dessa packas och skickas så snart pengarna för dessa kommit in. OBS - det finns fortfarande storlek Medium och Large-paket kvar om någon har missat att beställa: http://www.grunkor.com
Än en gång, stort TACK till alla som beställt sponsorpaket. Det hjälper oerhört mycket för forumets drift & framtid. Ha en kanonvecka allihop, vi hörs & ses!
/ Jonas & GB
Har inte fått nåt på mailen ang betalning.
Har inte fått nåt på mailen ang betalning.
Hallå! Kolla PM. Tack! 
Då var ett paket beställt 
Grymt jobbat!!
Har pröjsat inge mail, har pm:at inge svar vill bara veta om stålarna har kommit rätt, ingen stress!! 

Idag fick man ett paket
jättefina grejor, är 188cm och beställde large men tydligen är jag XL blev något kort och slimmat
Kommer ni att trycka fler XL ? kan man i så fall få köpa en XL löst ?
Nu ser man mest rolig ut
ja mer än vanligt alltså
Nomnomnom
Boxerville » Babbel / offtopic » Boxerville "sponsorpaket" 2014 - Webbshoppen nu öppen!
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.