Jag gick in på min PayPal och testade nu och i min PayPal är fältet för land fast, dvs, går inte att ändra så om jag lägger in en Amerikansk adress så kommer det att stå Sweden som land oavsett hur ja gör...
Vad har du för sorts PayPal konto? Går det att uppgradera på något sätt?
Skulle vara intressant och veta hur du gör då jag också skulle ha nytta av det ibland.
Hmm.. jag vet faktiskt inte.. det KAN va så att jag lagt in den adressen när jag handlat på ebay, för man kan koppla ihop ebay-kontot med paypalkontot.
28 2014-01-20 19:24:33 Senaste redigerad av Mr 56 (2014-02-05 05:17:45)
Mr 56 de låter ju lite bra dedär.. men om man vill betala me PAYPAL så brukar dom ju bara vilja skicka till paypal adressen,, kan man ange sin "usa" adress där då å så går försändelsen via jetcarrier?
Jag har aldrig varit ute för att det inte gått att betala med Paypal.
Jag anger min USA address som Shipping address.
Nån gång har det inte gått att bjuda på Ebay, för jag är reggad som Svensk där.
Men det är ju ett annat problem.
Annars har jag ett MasterCard kontokort som jag köper med.
Jag gick in på min PayPal och testade nu och i min PayPal är fältet för land fast, dvs, går inte att ändra så om jag lägger in en Amerikansk adress så kommer det att stå Sweden som land oavsett hur ja gör...
Vad har du för sorts PayPal konto? Går det att uppgradera på något sätt?
Skulle vara intressant och veta hur du gör då jag också skulle ha nytta av det ibland.
Jag provade att ändra land idag och det funkade.
Prova att göra det i samband med att du sätter över pengar åt nån som du köpt nått av. Då får du frågan om befintlig leveransadress, eller om att lägga till en.
Då kunde jag välja valfritt land.
nu e de iaf beställt så får se hur smidigt de går med allt 
Jag surfade in på Jbugs hemsida och hittade en massa prylar till vårat projekt.
TMI komplett inrednings kit, avgas, stoppning till stolarna m.m. Deras priser var kanon om man jämför med många andra.
Drog iväg ett mail angående frakt kostnad osv. Fick svaret att dom inte skickar utrikes utan endast inom USA.
Så nu får man väl kolla upp det här med att skaffa sig en USA adress via JetCarrier osv.