Det blir ju fint det där...Mango/vit skulle bli toppen tror jag,följer din tråd med stort intresse! 
late,
in love,
and a little drunk..
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Splitbuss 1967
Sidor Föregående 1 … 4 5 6 7 8 … 20 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Det blir ju fint det där...Mango/vit skulle bli toppen tror jag,följer din tråd med stort intresse! 
Grymt imponerad på det jobb du gör!
Ska bli kul att se den när den är redo för vägarna. 
haha jävlar du! jag läste tydligen hellre igenom den här tråden än att se det programmet på tv jag väntat på hela dagen.
ångrar det inte för blev så jävla taggad på att fixa med min buss nu att jag ska nog ut å pilla lite nu, man är ju ändå ledig till på måndag nu så vafan!
Ser fram emot fortsättningen på detta!!
Å förövrigt låter grå/vit nice! Om inte annat är den klassiska vw gröna sjukt snygg...du vet den där lite ljus-limegröna fast i en matt nyans.
peace out
Jag har rengjort och slipat spindlar, trummor, stag ikväll.. Ska försöka att få på färg i veckan så kan jag montera ihop allt sen.

Just ja! Har slipat och grundat mellanväggen också

Overkligt skick den blir i alltså! 
Har du kortat krängningshämmaren också? Isf blir jag nyfiken på utvärdering efter säg 1000mil, håller detta?
Och nu vet du hur snygg en elvafönsters i enfärgat utförande är, sen Tobias Kombigrotta äntrade scenen.
En enfärgad lack kommer "hålla" längre i slutänden. 
Och nu vet du hur snygg en elvafönsters i enfärgat utförande är, sen Tobias Kombigrotta äntrade scenen.
WORD X 1002
Haha!
Kee: Jag har inte kortat något än
Jag fick ett mail med lite bilder på bussen innan och på vägen hem till mig. Tack Joel (vitadex) för bilderna!
Skamvrån..
Har du kortat krängningshämmaren också? Isf blir jag nyfiken på utvärdering efter säg 1000mil, håller detta?
Jag har kortat krängningshämmaren på bayen och den har hållit i ett par tusen mil,men jag kapade inte av den och svetsade.
Jag rätade ut ena sidan i en press och bockade om den i kortare utförande sen kapar man bort biten som blir för lång på den sidan.
Blir nog fint vilken färg du än väljer!
Såg att du bla funderade på mango vilket är en av mina favoritfärger på splitbussar.
Ifall du väljer mango så uppmärksamma att den är kombinerad med seagull grey.

NO MORE TAKLUCKA
Skulle du välja mango och 2-färgat hade det kanske varit coolt att lägga en mörk 50-tals färg upptill. Typ chestnut Brown kanske eller bara nån gråsvart.
Nä int nå customlackering
Ska bli intressant att få se bussen med framvagnen monterad och hjulen åter på plats!
Om du funderar på något fler enfärgat alternativ så är ju Sealing Wax Red heller ingen tokig färg.
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto … mp;start=0
Ge mig inte fler förslag. Jag har ju fullt upp med att välja på dom andra... 

Okej.
Det viktigaste är ju iaf att du själv känner dig nöjd med färgvalet.
du kan va nöjd med din framvagn i alla fall, superfin!
Nu när du skaffat pajjas sänkning, är det lika bra att du gör den tvåfärgad röd och vit å monterar reservhjulet i fronten.....
Den är lika förstörd...
Keep it up! Snart haru en bäj att köra å 
Här syntes resultatet lite bättre än på mms:et du skickade.
Jävlar vad stiligt det blev med lite färg på, tack för bra reklam
Vilken färg har du målat med ?
Franke! Jag provade biltemas fälgfärg men nja, den verkar inte sitta så jäkla bra..
Jag har sprutat underredet med dinitrol och monterat tillbaka framvagnen idag. Det var lite bökigt att få dit den själv men nu sitter den där!
Ska montera nya dämpare och styrstagen under veckan/helgen.
Annars börjar det mesta inuti karossen vara slipat och grundat. Har ventilationen i taket och partiet som delar framrutan kvar. Samt finslip av golvet i lastrummet

Snart lack då?
Hittat ngt bra kit för gummilisterna?
Sidor Föregående 1 … 4 5 6 7 8 … 20 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Splitbuss 1967
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.