1 Senaste redigerad av Hellberg (2013-12-21 10:32:58)

Rånad på Iphone och leg igår med kniv, as kul. Trodde det va ett skämt först! Snorungar som inte kan tjäna sina egna jävla pengar. Vad gör man när man har en kniv riktad mot buken liksom, leka Rambo är inte alltid så smart.. Bra julklapp!! Tur att dom inte rörde tjejen iallafall!! Det tråkigaste är alla bilder man hade, om det inte går att få tillbaka även fast jag inte synkat med iTunes på länge!

.............Har en förkyld vw............... Nej vänta...................
         |o\ /o| Barndoor 1955 Mo & Domsjö AB |o\ /o|

Den ultimata verktygs/reservdels listan på resa

2

Fy fan säger jag, vilka as ICQ/am
Tur att det gick bra med er men synd som sagt med alla bilder.

Gammal kärlek rostar aldrig........eller?
Typ1-65           soltakar'n
Typ1-59 ---->57 soltaksobjektet

3

Sånt här hände ju fan inte när vi var små?
Inte fan gled vi runt med machete och kniv på stan. Visserligen fanns ju inga mobiltelefoner att stjäla men även om det fanns på den tiden tror jag fortfarande att mopeden skulle gå före.
Spränga brevlådor och liknande måste väl räknas som lindriga hyss i jämförelse med knivrån.

Sanningen kan göra ont men det gör även ett slagskott med puck rakt på pungen.

4

Liknade hände mig och en kompis när vi var på klassresa i Stockholm.
Detta var 1989. Då var det poppis med midjeväska. Den ville de ha men det fick dom inte;)

Gammal kärlek rostar aldrig........eller?
Typ1-65           soltakar'n
Typ1-59 ---->57 soltaksobjektet

5

Du har väl hitta min Iphone aktiverat? Så Du kan spåra telefonen och spärra den helt..

VW 1303 S -74
VW 1303 Big -74
VW 1303 S -73
Honda CB750 Four -75...1:a Folkan, en 1200 -59 inköpt 1969
BMW 740 i -96
John Deere 210 -67

6

Jävla as det finns  Default/hmm

7

Dom åkte fast av polisen, dårarna gick över till andra sidan vägen och rånade en annan samtidigt som vi redan ringt snuten? ICQ/ab hur dum får man bli, aja får tillbaka sakerna på måndag! ICQ/ab

8

Va skönt att du får tillbaka dina saker.
Nu klarade ni er ju utan fysiska skador men fasen sånt där sätter sig på psyket usch va otäckt.

1500 Variant -63
Vw 1/11 -58
Panel -65
1300 limousine -66 såld sedan länge:'(

9

ett stick i buken kan leda till förödande saker. Bättre att ge dem vad de vill ha än att riskera men för livet.. om man får behålla livet dvs..

Snorungar och andra idioter tänker inte på sådant troligen... om man skulle tjabba emot.

10

Lånade en lgh i midsommarkransen sthlm förra året av en bekant som sa det var ett relativt lugnt område. Såg tre såna telefonrån på 3 nätter. Samtliga av ungdomar med mindre svenskt utseende. Berättade vad jag sett och han menade ju att han hade rätt. Det var ju inget med bara 1 Per kväll. Annat var det ju i andra delar av stan.

Sanningen kan göra ont men det gör även ett slagskott med puck rakt på pungen.

11

Hellberg skrev:

Dom åkte fast av polisen, dårarna gick över till andra sidan vägen och rånade en annan samtidigt som vi redan ringt snuten? ICQ/ab hur dum får man bli, aja får tillbaka sakerna på måndag! ICQ/ab

Caddy Sunström Gillar Detta.

ICQ/ab

Typ 1or: 55/5, 61, 67, 67, 68,72 typ 3: 70.

12

Tycker det är grymt synd att det ska vara såhär. Tjejen blir ju rädd eftersom att det är precis utanför hennes hem och går förbi varje dag. Nu är området rätt känt för kriminaliteten iförsig men det är ju inte kul för mig heller Default/hmm Nä då är nog HA bättre som håller sig till sina affärer och går (oftast) inte på vanligt folk.. Tillhör väll inte riktigt deras business? Väskryckare och knivhotare kunde gärna förblivit ofödda, ja, de gör oftast inte mycket gott till samhället ICQ/ab

13

Hur gamla var grabbarna nu då, tänkte om dom åkte fast dvs, e man under 15 så är dom inte straffmyndiga iaf och socialen har inte kapacitet å följa upp att mamma och pappa sköter sitt ansvar att lära barnen vett.

14

18 och 20 år

http://ekuriren.se/nyheter/eskilstuna/1 … ran-i-natt ICQ/ab

15

Blev ikappsprungen av två stycken nysvenskar på stan för ett par år sen som påstod att jag gick på deras gata och att de skulle ha min plånbok, de fick ingenting men tyvärr fick jag en glasflaska i huvudet och ett par stygn därefter... Tur man hade bra kondition på den tiden så man kunde springa ifrån dem efter slaget ICQ/ab

16

Eskilstuna är ju känt för sina lugna områden och låga kriminalitet..

Idioter, såna ska ha sina nävar stympade och käftar igensydda.

Sweet Loretta Fart
She thought she was a cleaner
But she was a frying pan

17

Wompa skrev:

hoppas du var ironisk ICQ/ab

18

Hellberg skrev:
Wompa skrev:

Självfallet.. Har ju delat ut post där i krokarna och redan under tidiga morgnar och eftermiddagar så finns det gott om "fint" folk ute på gatorna.

Sweet Loretta Fart
But she was a frying pan

19

Wompa skrev:
Hellberg skrev:
Wompa skrev:

Självfallet.. Har ju delat ut post där i krokarna och redan under tidiga morgnar och eftermiddagar så finns det gott om "fint" folk ute på gatorna.

sveriges största knark-hak. Nyfors är ju iof det ''värsta'' området också så.. många idioter i den här stan ICQ/ab

20

Våra vänner Norrmänen har slängt ihop en liten film med tips om man är rädd för att bli rånad.

Sweet Loretta Fart
But she was a frying pan

21

https://www.youtube.com/watch?v=5Ypu8as … ata_player

själv skulle jag gjort nått av det här. ..
kanske lättare om man som jag tränat i många år......

nä. det bästa är nog att lämna ifrån sig prylarna och polisanmäla....

22

Default/lol

vet inte om man är så jävla grym på aikido moves när man är full  ICQ/ae

23

Årets julklapp i Göteborg, PISTOL!! Flaxare(kampsportsutövare) å kniv e ju sååå 90tal enligt kidsen!! Default/yikes

Typ1 1956
Typ1 1302 1972 x2
Typ 2 deluxe 1977

24

Läste precis detta, beklagar det inträffade.
Har själv varit utsatt för ett låtsasrån vid en rånövning när jag jobbade på bank. Tyckte innan att det skulle bli kul, men under själva rånet kändes det ändå obehagligt trots att det "bara" var på låtsas (De var ganska brutala).
Kan tänka att verkligenheten känns helt annorlunda, du gjorde rätt, man ska ej spela hjälte i dessa situationer, även om det lockar.
"Den Stolta Fristaden" som Såsse majoriten här istan så stolt stoltserar med borde ändras till "Den stolta Våldsstaden" anser jag.
Förstår inte hur denna politik kan blir framröstat år efter år här istan. Det verkar tyvärr vara en trend som breder ut sig mer och mer i det svenska samhället.

Vw-57. Karmann Ghia-66. Transporter EH - 77. Early Bay - 71.

25

genebe skrev:

Läste precis detta, beklagar det inträffade.
Har själv varit utsatt för ett låtsasrån vid en rånövning när jag jobbade på bank. Tyckte innan att det skulle bli kul, men under själva rånet kändes det ändå obehagligt trots att det "bara" var på låtsas (De var ganska brutala).
Kan tänka att verkligenheten känns helt annorlunda, du gjorde rätt, man ska ej spela hjälte i dessa situationer, även om det lockar.
"Den Stolta Fristaden" som Såsse majoriten här istan så stolt stoltserar med borde ändras till "Den stolta Våldsstaden" anser jag.
Förstår inte hur denna politik kan blir framröstat år efter år här istan. Det verkar tyvärr vara en trend som breder ut sig mer och mer i det svenska samhället.

Hoppas verkligen bara att dom låter våra bilar vara ifred! Blev lite nojjig ibland när man ställde bubblan på stan i flera timmar, dom drar ju åt dig uppmärksamhet!