Hej!!! otroligt kul med ännu en subaru swap. Jag gör detsamma med min bubbla. Jag har redan börjat på subarulådan och förberett för delarna från Subarugears.
Kommer köra en ej20g eller ej20t som folk kallar den för. Målet är inte att regga den med den motorn då det är omöjligt mer eller minder att regga den med ca 250hästar som den kommer att hamna på.
Har en tråd uppe på garaget http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=281172 då jag tänkte att folket här helst inte vill se vattenkylda motorer i bubblorna 
Om du kollar i slutet av trådet så ser du org kabelhärvan vilket är kaooooos, har provat mig på att rensa den men jag är sämst på det så jag kör nog en eftermarknads ECU. Link är aktuellt men välldigt dyrt. Annar finns det EMS stinger på outfrontmotorsport.com i USA kommer med kabelhärva för bubbla med sub motor.
om du vill regga den bör du hålla dig under 180 vid regg sen är det skitsamma vid vanlig besiktning tror jag. Om jag vill regga den kommer jag nog slänga i en ej22 från en legacy och sen byta tillbaka till min.
Jag har en Komplett Impreza motor turbomatad som jag kan tänka mig sälja till dig. Då jag har 2
Då konverteringen inte är så vanlig i sverige jämfört med andra länder(när man googlar på det) vill jag jätte gärna hålla kontakt med dig för att dela tankar och se vad du har i tanken. Är det ok? var snäll och skicka mig ditt nr på mail i så fall 
Kul!!!!