Hittade ingen bättre ställe att posta detta.
Har vi här på BV kommit till den punkt där det är läge för att bryta ner delar säljes i undersektioner? Detta för att BV vuxit och mängden annonser nu är så stor att det har blivit svårt att överblicka och detta i sin tur gör att annonsen snabbt ramlar bort från första sidan (detta kan gå på någon timme).
En annons som inte ligger på förstasidan är i princip död vilket gör att man ser många exempel på att det bumpas flera gånger i veckan eller att man gör meningslösa inlägg för att nå samma effekt. "Regeln" är väl max en bump per vecka?
Att vissa, ibland även jag, väljer att lägga in flera annonser med en del per annons istället för en annons med flera delar bidrar också till den stora omsättningen.
Behövs det undersektioner? Vilka i sådana fall?
Kan man ändra så att fler annonser/trådar visas per sida?
Skall vi ha tydliga regler för vad som gäller och som står att läsa när man klickar på "posta ny tråd" t.ex.?
Jag skulle personligen tycka att det vore smidigt att, om jag t.ex. letar typ 1 delar, klicka på "typ 1 delar säljes" och slippa skumma igenom allt och kanske missa delar som drunknar i mängden.

Tro fan bussbygget går långsamt