Spännande att komma in i nästa fas, å hantera allt med silkesvantar, istället för med svets å vinkelslip. Hoppas du blir nöjd med lacken 
Hur gick det med ombyggnaden av fjäderbenen, fått hem alla delar?
Lite före/efter-bilder finns på Garaget och min projekttråd är här på Boxerville
Spännande att komma in i nästa fas, å hantera allt med silkesvantar, istället för med svets å vinkelslip. Hoppas du blir nöjd med lacken
Ja det ska bli kul det är det som är kul med helrenoverig.När man hållt på med ett moment o börjar tröttna så hägrar nästa moment i renoveringen .Var förbi lackeraren i torsdags o där stog den lackar o klar.Jag har bara sett kulören på nätet så jag var inte helt på det klara vad jag valt.Sett två versioner av den en på nätet som är klassisk grå och en i steve maqeen filmen kommer inte ihåg vad den heter nu men där är den mycket mörkare.Så jag visste inte riktigt vad jag valt men jag blev riktigt nöjd
bilder på söndag
Hur gick det med ombyggnaden av fjäderbenen, fått hem alla delar?
Jo stötisarna kom efter 8 dagar så nu finns allt.Har inte börjat bygga än iom att benen sätt på bilen när jag skicka den på lack.Hoppas på lite hjälp av er därute som har grejerna på plats nr det är dags 
XXX
Snyggt ! 

Blir en av Svedalas snyggaste cabb. Snart rullande på en väg nära oss! 
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967
720 2013-10-06 19:48:01 Senaste redigerad av Voff (2013-10-06 19:49:05)
Det där blev riktigt bra!
Vad har du tänkt dig för färgsättning på inredning och cab?
Snyggt !
tackar
Blir en av Svedalas snyggaste cabb. Snart rullande på en väg nära oss!
ja till våren ska den fasen vara klar bugrun mantorp är målet det är hyfsat nära dig 
nästan Kenke klass så att säga.. Snyggt Hasse!
Yamaha DT50MX -89, Scrambler Edition "Gorm"
Dune Racer - a PC game
- "rost kan komma snabbt men patina kommer med tiden"
Gladheims VW
Det där blev riktigt bra!
Vad har du tänkt dig för färgsättning på inredning och cab?
Inredningen blir svart har fått tag på ett par stolar med låg rygg som ska kläs om den övriga inredningen är i gott skick.Cabtaket blir i svart canvas i mitt tycke den snyggaste färgen på ett cabtak
nästan Kenke klass så att säga.. Snyggt Hasse!
Tackar
Ja den kommer man ihåg chokladbrun den var riktigt läcker den