Ny tändinställningslampa införskaffad. Det visade sig att tändningen inte stod sådär jättefel iaf. 10 grader på tomgång och ung. 32-34 grader som max. Fast det läcker fortfarande från v. ventilkåpa och (förmodligen) från något av stötstångsrören på h. sida
. Har ett par original T4-kåpor jag ska prova med, även om kåporna från "Just Kampers"(?) ser ut att vara hur bra som helst. Kom på att det sitter en liten nippel på vardera insugskanalen (nedanför förgasarna) som inte är pluggad. Funkar som en liten "by-pass"-kanal och kan förklara den höga tomgången 
Lite före/efter-bilder finns på Garaget och min projekttråd är här på Boxerville

Lassekort säger du, mmm... det var ju inte igår precis
Faktum är att jag har varit med på MS-tåget ända sedan version 1. Då var det gruppköp som gällde och all information fanns i en diskussionsgrupp på Yahoo. Det var faktiskt inte så länge sedan som jag städade bort både 1:an och 2.2:an. Behöll CPU'n, dock.