mm besiktigad å klar då 
-74 Enkelhytt såld
-75 Buss
-77 Enkelhytt halverad
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilar säljes » Pickis 75/76
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
mm besiktigad å klar då 
Fusk det är väl upp till var o en hur man vill buda, mycket tjabb i denna tråd men dåligt med bud..
Nu verkar internet funka bra för dig
Ja nu ja, du har väl inte höjt några bud vad jag kan se 
Ne bara följt budgivningen i tråden. Så jag viste om jag skulle åk och hämtat den
Men det verka som det sket sig nästan tre minuter efter budgivningen var slut
Fusk det är väl upp till var o en hur man vill buda, mycket tjabb i denna tråd men dåligt med bud..
Kan bara instämma, sms pm mail här i tråden samtal etc. Ett bud e ett bud oavsett vad !
Så ja förstår inte vad folk gagga om
Men denna tråd har gett mej mycket skratt, och nu vet jag att jag inte ska sälja nått här mer.. Nästa gång blir de blocket
Du fick bilen billigt och folk e avundsjuka
Jag personligen hade säkrat ett högre bud typ 5000 redan under dagen inte en höjning på 50 kr när de e 1 1/2 minut kvar typ (Inget illa menat mot "Tradar" nu asså) Alla e vi olika när man ska handla och hur vi gör affärer.. Själv föredrar jag raka kort och snabba bud..
GRATTIS HENKE !! Ring när du kommer i från sarajevo.
Nu kan moderatorerna ta väck tråden, Lr om du gör de Kajjan ! De kvittar för nu e denna "Fika" tråd över...
Tack för mej, Hej !!
Eftersom jag förstod att jag skulle bli överbjuden efter sluttid
Så var det ingen större ide att bjuda högre,
Sen så stog bjud i tråden lr pm men strunt samma
Grattis till vinnaren
IKA skickade ju ett bud via röksignal på 5,5K, jag såg röken passerade här innan midnatt.
Han behöver verkligen ett utedass!
Att ni bara orkar! lägg bud eller lägg ner, måste varit den mest diskuterade annonsen på länge... Å då gäller det en rostig dh för 5000 papp,,,
Själv föredrar jag raka kort

Folk har tyvärr inget annat för dig än att bete sig som rövhåll på nätet alltså! Det är lätt att bara tuff bakom en skärm och komma med spydiga kommentarer. Och detta är synd. Alltså det handlar inte några stora pengar liksom!
Nu åker detta tråden åt helvete och sälja prylar här kommer aldrig att hända igen!! Behövs en redig skärpning här annars så tröttnar folket som håller i bitarna och stänger ner skiten. Precis som meanbugs!!
Har följt tråden, och tycker 4-5 tkr är helt ok och troligen vad bilen är värd, men instället för att bara klaga på dem som kommenterar om skicket kanske man kan fundera på varför de kommenterar just denna tråd ?
I ärlighetens namn så har det varit ganska målande beskrivningar på att det ska vara komplett och rostfritt som vid senare bilder har reviderats ganska kraftfullt.....
Ett mynt har 2 sidor, respekt av annonsörens annons ja, men samtidigt är det viktigt att köpare inte får fel information på skick osv och det tycker jag är lika illa...
//Nobbe
Den ska skeppas till Chip Foods för renovering och tyckte 5 papp var lagom! 
Att ni bara orkar! lägg bud eller lägg ner, måste varit den mest diskuterade annonsen på länge... Å då gäller det en rostig dh för 5000 papp,,,
Jag trodde det var 4700kr under bordet
Den ska skeppas till Chip Foods för renovering och tyckte 5 papp var lagom!
Ooo fanken trodde den skulle ner i källaren för renovering.. Blir säkert bra... Var som sagt lite intresserad men tycker för min del att det var för mycket jobb, därmed inte sagt att bilen är kass..
Som innan har en del glas och framdörrar osv från min eh som e billigt ja i princip hela hytten...
Detta blir säkert bra när Henke får svinga trollspöt.
/Michael
Jag skulle ha 300:- för besväret 
Jag skulle ha 300:- för besväret
Var det besvärligt varför drog du dig inte ur då?
Hörru säljaren, du har en genomtrevlig attityd som säljare tycker jag. Rena charmtrollet. Du kräker av dej som fan när jag postar en smileygubbe, men låter andra negativa o fördömande inlägg passera.
Jag qoutade dej, gillar du inte vad du själv skriver, så låt bli då.
O nu väntar vi på en kommentar från din vapenbroder Kajjan. Synd bara att du inte har fler... 
OCH jag är inte avundsjuk på att jag inte fick köpa likbilen. Skulle inte ens köpa en en tusenlapp för en hundring av dej.
Pickisen är såld, leave it!
YXBYGGARN skrev:Själv föredrar jag raka kort
![]()
Vad vill du svara på de, ja kan inte läsa tankar ! Fri tolkning...????
Ja har iofs sagt mina sista ord i denna tråd, men men !!
Jag e nöjd, Köparen e nöjd och det e väl de ända som RÄKNAS
Pickisen är såld, leave it!
WORD !!!!

Hur fan orkar ni 
Hur fan orkar ni
X2 
Skit i och svara på kommentarerna istället så
blir det lugnt till slut:)
Ghia64 skrev:Hur fan orkar ni
X2
x3 
snart 8500 visningar ! Tänk att dubbelhyttar är så poppis, Grattis Henke!
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilar säljes » Pickis 75/76
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.