76

mm besiktigad å klar då  ICQ/ae

Typ 2 -73 Enkelhytt
         -74 Enkelhytt såld
         -75 Buss
         -77 Enkelhytt halverad

77

Fusk det är väl upp till var o en hur man vill buda, mycket tjabb i denna tråd men dåligt med bud..

Ghia cab 64  vw pickisDH 66 snart fin ,1303s vw buss 59 ``fejklyxen´´

78

Nu verkar internet funka bra för dig

79

Ja nu ja, du har väl inte höjt några bud vad jag kan se  Default/hmm

80

Ne bara följt budgivningen i tråden. Så jag viste om jag skulle åk och hämtat den
Men det verka som det sket sig nästan tre minuter efter budgivningen var slut

81 Senaste redigerad av YXBYGGARN (2013-10-01 00:49:21)

Ghia64 skrev:

Fusk det är väl upp till var o en hur man vill buda, mycket tjabb i denna tråd men dåligt med bud..

Kan bara instämma, sms pm mail här i tråden samtal etc. Ett bud e ett bud oavsett vad !
Så ja förstår inte vad folk gagga om  ICQ/ag

Men denna tråd har gett mej mycket skratt, och nu vet jag att jag inte ska sälja nått här mer.. Nästa gång blir de blocket

Du fick bilen billigt och folk e avundsjuka

Jag personligen hade säkrat ett högre bud typ 5000 redan under dagen inte en höjning på 50 kr  när de e 1 1/2 minut kvar typ (Inget illa menat mot "Tradar" nu asså) Alla e vi olika när man ska handla och hur vi gör affärer.. Själv föredrar jag raka kort och snabba bud..

GRATTIS HENKE !! Ring när du kommer i från sarajevo.

Nu kan moderatorerna ta väck tråden, Lr om du gör de Kajjan ! De kvittar för nu e denna "Fika" tråd över...

Tack för mej, Hej !!

Vw Typ1 -59 Projekt
Volvo Pv -53 Under uppbyggnad
A-Fords kupa -31 Daily driver
Ford Ranchwagon -55 Objekt
Ford Customline -55 Släden

82

Eftersom jag förstod att jag skulle bli överbjuden efter sluttid
Så var det ingen större ide att bjuda högre,
Sen så stog bjud i tråden lr pm men strunt samma
Grattis till vinnaren

Typ 2 -73 Enkelhytt
         -74 Enkelhytt såld
         -75 Buss
         -77 Enkelhytt halverad

83

IKA skickade ju ett bud via röksignal på 5,5K, jag såg röken passerade här innan midnatt.

Han behöver verkligen ett utedass!

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

84

Att ni bara orkar! lägg bud eller lägg ner, måste varit den mest diskuterade annonsen på länge... Å då gäller det en rostig dh för 5000 papp,,,

85

YXBYGGARN skrev:

Själv föredrar jag raka kort

ICQ/ad  Default/lol

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

86

Folk har tyvärr inget annat för dig än att bete sig som rövhåll på nätet alltså! Det är lätt att bara tuff bakom en skärm och komma med spydiga kommentarer. Och detta är synd. Alltså det handlar inte några stora pengar liksom!
Nu åker detta tråden åt helvete och sälja prylar här kommer aldrig att hända igen!! Behövs en redig skärpning här annars så tröttnar folket som håller i bitarna och stänger ner skiten. Precis som meanbugs!!

*BP MEMBER*

87

Har följt tråden, och tycker 4-5 tkr är helt ok och troligen vad bilen är värd, men instället för att bara klaga på dem som kommenterar om skicket kanske man kan fundera på varför de kommenterar just denna tråd ?

I ärlighetens namn så har det varit ganska målande beskrivningar på att det ska vara komplett och rostfritt som vid senare bilder har reviderats ganska kraftfullt.....

Ett mynt har 2 sidor, respekt av annonsörens annons ja, men samtidigt är det viktigt att köpare inte får fel  information på skick osv och det tycker jag är lika illa...

//Nobbe

VW HusBuss -64 | VW Buggy -67 | VW 2176cc Oval -56

88

Den ska skeppas till Chip Foods för renovering och tyckte 5 papp var lagom! ICQ/af

89

Ghia64 skrev:

Att ni bara orkar! lägg bud eller lägg ner, måste varit den mest diskuterade annonsen på länge... Å då gäller det en rostig dh för 5000 papp,,,

Jag trodde det var 4700kr under bordet

90

Ghia64 skrev:

Den ska skeppas till Chip Foods för renovering och tyckte 5 papp var lagom! ICQ/af

Ooo fanken trodde den skulle ner i källaren för renovering.. Blir säkert bra... Var som sagt lite intresserad men tycker för min del att det var för mycket jobb, därmed inte sagt att bilen är kass..
Som innan har en del glas och framdörrar osv från min eh som e billigt ja i princip hela hytten...
Detta blir säkert bra när Henke får svinga trollspöt.
/Michael

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

91

Jag skulle ha 300:- för besväret ICQ/af

92 Senaste redigerad av datsuntony (2013-10-01 12:47:38)

Ghia64 skrev:

Jag skulle ha 300:- för besväret ICQ/af

Var det besvärligt varför drog du dig inte ur då?

93 Senaste redigerad av 25hpman (2013-10-01 12:42:43)

Hörru säljaren, du har en genomtrevlig attityd som säljare tycker jag. Rena charmtrollet. Du kräker av dej som fan när jag postar en smileygubbe, men låter andra negativa o fördömande inlägg passera.
Jag qoutade dej, gillar du inte vad du själv skriver, så låt bli då.

O nu väntar vi på en kommentar från din vapenbroder Kajjan. Synd bara att du inte har fler...  ICQ/ad

OCH jag är inte avundsjuk på att jag inte fick köpa likbilen. Skulle inte ens köpa en en tusenlapp för en hundring av dej.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

94

Pickisen är såld, leave it!

95

25hpman skrev:
YXBYGGARN skrev:

Själv föredrar jag raka kort

ICQ/ad  Default/lol

Vad vill du svara på de, ja kan inte läsa tankar ! Fri tolkning...????

Ja har iofs sagt mina sista ord i denna tråd, men men !!

Jag e nöjd, Köparen e nöjd och det e väl de ända som RÄKNAS  ICQ/ag

GB skrev:

Pickisen är såld, leave it!

WORD !!!!  ICQ/ag  ICQ/ag  ICQ/ag

Vw Typ1 -59 Projekt
Volvo Pv -53 Under uppbyggnad
A-Fords kupa -31 Daily driver
Ford Ranchwagon -55 Objekt
Ford Customline -55 Släden

96

Hur fan orkar ni Default/hmm

97

Ghia64 skrev:

Hur fan orkar ni Default/hmm

X2 ICQ/ac

Loud pipes save lifes

98

Skit i och svara på kommentarerna istället så
blir det lugnt till slut:)

Gammal kärlek rostar aldrig........eller?
Typ1-65           soltakar'n
Typ1-59 ---->57 soltaksobjektet

99

IRONCROZZ skrev:
Ghia64 skrev:

Hur fan orkar ni  Default/lol

X2  Default/lol

x3   ICQ/ad

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

100

snart 8500 visningar ! Tänk att dubbelhyttar är så poppis, Grattis Henke!

MOTORGÅRDEN..& de som händer där..titta gärna in!
   http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=9894