126

j:son skrev:

En roadtrip utan järngänget? ICQ/ad

Håller med Göran. Bilder!

Och forlåt... Nästa gangen for det bli hele teamet ICQ/af

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

127

Grattis Lars!
Verkar ju inte fel alls.

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

128

Hoppningsvis ute om 2-3 veckor Default/hmm  Om jag inte drickar för mycket under värkstedbesökene Default/lol  ICQ/ad

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

129

Ha ha, vilken historia Default/lol

Skönt att det löste sig till slut, och grattis på dig ICQ/ab

.·´¯`·.¸. , . .·´¯`·..><((((º>¸
, . .·´¯`·..
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>

130

Du är tokig, Lars!

Men du ska väl lacka om den?  Färgen var ju hemsk...

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

131

Väl är jag tokig...hehe
Lacka om du måste väre galen den är da hur snygg som helst ICQ/ad
Den kommer at bli matsvart, glans 3 maskinemalje

132

Var i Halmstad på magnetröntgen med mitt trasiga knä ICQ/ac  därefter åkte jag till JPM i Helsingborg o hämtade topparna till  projekt "10 hk till..."  ICQ/ae  kändes bra mycke bättre sen.

133

Bengt H skrev:

Var i Halmstad på magnetröntgen med mitt trasiga knä ICQ/ac  därefter åkte jag till JPM i Helsingborg o hämtade topparna till  projekt "10 hk till..."  ICQ/ae  kändes bra mycke bättre sen.

Hoppas det löser sig med knät . Gamla krigs skador är inget att leka med!!!

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

134 Senaste redigerad av johanj (2011-04-19 22:18:37)

Var i Ullared idag för att fiska lite gädda med en kompis.

På väg från Falkenberg möter vi ett riktigt raggarsvin  ICQ/ad  i en svart jaa, lång älde amerikanare av något slag...  Klockan är nu ca 09:40 i höjd med seriemuseet väg 154. Någon här på forumet kanske?!?  ICQ/ag

135

johanj skrev:

På väg från Falkenberg möter vi ett riktigt raggarsvin  ICQ/ad  i en svart jaa, lång älde amerikanare av något slag...  Klockan är nu ca 09:40 i höjd med seriemuseet väg 154. Någon här på forumet kanske?!?  ICQ/ag

Skyldig ICQ/ag !

På väg med döttrarna in till Falkenberg i Fårrrden - måste väl åka ståndsmässigt då ICQ/af

.·´¯`·.¸. , . .·´¯`·..><((((º>¸
, . .·´¯`·..
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>

136

Mats W skrev:
johanj skrev:

Skyldig ICQ/ag !

På väg med döttrarna in till Falkenberg i Fårrrden - måste väl åka ståndsmässigt då ICQ/af

Så blir det när man inte har någon VW i körbart skick. ICQ/ad

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

137

Mats W skrev:
johanj skrev:

Skyldig ICQ/ag !

Klart man ska, såg riktigt fin ut!  ICQ/af

138

Kom precis hem efter ett gäng timmar och ännu fler mil i bubblan.
Helt underbart att tuffa runt i lagom maklig takt, med rutorna nere och njuta av försommaren som kommit till Skåne.

139

Och slita på mitt batteri...  ICQ/ad

140

Nu ska du inte va avis för att du bara kan köra Volvo. ICQ/ad

141

Och idag kom minsann nya Volks World.
Trevligt. Det får uppväga lite att man som vanligt håller på med den satans deklarationen i sista stund som vanligt.

Jag hatar moms!

142

Och idag kom minsann nya Volks World.
Trevligt. Det får uppväga lite att man som vanligt håller på med den satans deklarationen i sista stund som vanligt.

Jag hatar moms!

Men en bra pension vill du väl ha???????????
Håller med dig skatter och moms inget vidare.

VW Typ 2 1967

143

Den båten har gått Kisa.

144

Sådärja, nu var det deklarerat!

145

Den båten har gått Kisa.

Pensionen menar du?

Blev lite lätt trött skulle ha på bromsledningen på det nya bromsoket .
Men det är lögn att få den att ta gäng .

Får reklamera oket helt enkelt.

VW Typ 2 1967

146

25hpman skrev:

Ute i Elfte timmen?

VW Typ 2 1967

147

25hpman skrev:

Samma här.

Helt sjukt alltså.
Dom som pysslar med ekonomi, moms, deklarationer och skatter är inte friska någonstans.

148

kisavw skrev:
25hpman skrev:

Ute i Elfte timmen?

Njae, jag gardera med kryss. Då jag har en del avdrag, lämnade jag in pappersvarianten för två veckor sen o så gjorde jag det digitalt ikväll. Pga att man får sin återbäring till midsommar då istället för i augusti.

149

vad har pensionen med deklarationen att göra?

militärhistoriskt intresserad och samlare av svensk militaria t o m 1945. har du nåt? pm:a!

150

Har precis kört lite luftkylt och bakhjulsdrivet.
16 hystra hästar.

En Stiga Park. ICQ/ab

Mina kunder menar på att "du kan ju laga allt". Och ja, det verkar så. Och så blev gräset klippt med.

Det värsta är att nu MÅSTE jag handla mig en åkgräsklippare. Inte en sommar till att släpa runt på det gamla aset där drivningen packat ihop.