Var på bilträff i Norrköping och fick p-böter 700:-
än glädjen över ett lågt pris
vw 1300-66 cab
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Dagens händelser
Sidor Föregående 1 … 88 89 90 91 92 … 150 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Var på bilträff i Norrköping och fick p-böter 700:-
Herren ger o Herren tar... typ.

Ohh har du börjat på heppen igen
meeer!!!

Fler bilder?
Kolla in min blogg 
Ohh har du börjat på heppen igen
meeer!!!
Njah.. Mest i terapeutiskt syfte... 
Nya Gasoline Mag i "lådan"
Goa vws med denna gången med !! Nån där måste gilla vw
Grattis till fint repotage...
På väg ut och fortsätta renovera garaget.....väggar putsade nu och golvet lagat. Lite eldragning kvar och massor av målning....
Bilder på garaget så långt?Nyfiken... 
slänger upp ett par bilder i morgon då.....
Körde sönder mitt tredje däck på rangerovern idag när jag parkerade brevid vägen då jag skulle byta minneskort på min åtelkamera
Utan reserv den här gången med och två mil till stan och fyra km till garaget där jag hadde ett 19"däck liggandes så det blev att linka dit och byta, det gick ganska bra att kränga trots 8gr varmt
Sen provmonterade jag mina nya 15"fälgar som jag ska ha istället, dom passar däcken som passar min körstil bättre
Blev lite brett, för att dom inte ska ta i bromsoket så fick jag flytta ut dom en del 
Släpat hem lite organdonatorer...

Grattis! Roligare att övningsköra än att inte köra alls!
Hmmm....jag var o handla lite prylar idag...o se på f_n, säljaren hade en "okänd" 55a cab med 3 ekrad Petri.... 
Vinterskyddade plåten med lite epoxi

Bilder på garaget så långt?Nyfiken...
Lovade ju någon bild....här e en iaf. Plats för två bilar blir det, har tagit massor med tid att få ordning på. Väggarna var slut, putsat och lagat upp de flesta. Gipsat en vägg också.
Golvet har jag flytspacklat delvis, syns inte så väl nu då jag lackerad massor av möbler härinne en tid.
Kompressorn står på vinden, jäkligt gott att ha fått bort den från golvet. Ska trycka in lite köksinredning och någon bänk så fort målningen e klar.....
Sedan ska det väl in lite nostalgiprylar på väggarna ....o sen...o sen....vi får se
Va på gula träffen idag i Kyrkheddinge.
Mycket folk trots höstväder!
Synd man inte visste om det, bor ju bara 2mil ifrån 
pompejus skrev:Bilder på garaget så långt?Nyfiken...
Lovade ju någon bild....här e en iaf. Plats för två bilar blir det, har tagit massor med tid att få ordning på. Väggarna var slut, putsat och lagat upp de flesta. Gipsat en vägg också.
Golvet har jag flytspacklat delvis, syns inte så väl nu då jag lackerad massor av möbler härinne en tid.
Kompressorn står på vinden, jäkligt gott att ha fått bort den från golvet. Ska trycka in lite köksinredning och någon bänk så fort målningen e klar.....
Sedan ska det väl in lite nostalgiprylar på väggarna ....o sen...o sen....vi får se
Oooo,ser bra ut...alltid lika kul att se vad folk håller på med..kommer bli kanon!Bra jobbat! 
Bilden kom visst inte med.
Gör ett nytt försök. 
Ser också bra ut... 
Har ägnat 2-3 timmar (igen) åt att leta och leta efter min häftapparat, hittar den inte. Har genomsökt garderober, firmabilen, förrådet, varit hos två kunder och frågat dem, ringt kompisar, men hittar den icke
Kom på att letandet kostar mer än att köpa en ny. Så fick det bli, en ny Rapid för 600 spänn med min rabatt.
Undrar om min gamla Rapid kommer fram nu 
Misstänker att du menar en klammerpistol... har 2 Rapid.... har iofs haft dom i säkert 15 år..bra skit..din ligger säkert på något loft i issoleringen .. efter att du satt upp vindpapp.. 
Sidor Föregående 1 … 88 89 90 91 92 … 150 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Dagens händelser
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.