Jovisst - har du kikat för mycket på Duetten á la monstertruck... Big Swede eller vad den hette...
Som jag sa - "Intet nytt under solen"
PeRi - Jag menade bara att jag kikat på Scwimmen gällande 4WD...!!!
Vi startar där tycker jag...!!! Resten är bonus...
... och kommer isf sen...!!! 
Jaha
Som båtfreak blir man lite besviken
Men
jag tror det här blir skitfränt ändå 
STACKARS PeRi...!!!
Jag sa: "Vi startar där tycker jag...!!! Resten är bonus..."
Sen var det väl nån "Alpen" som yttrade sig på sidan 1...!!!
Och - japp - ena blinkerspilen blir röd och den andra grön...!!!
Men vi lägger det åt sidan ett tag och BÖRJAR med 4WD...!!! 
Den kommentaren av "Alpen" gav mig anledningen att tro det skulle bli lite blöta. 
Lite andra funderingar. Är det reduktioner på Schvimmen?
Nope... Blir T2 IRS -77... Smäckrare bärarmar (än T1) som får "löpa" i upponervända diken i golvet som kommer att gå hela vägen till bak... Drivaxlarna hamnar i detsamma...!!!
Så motor o låda hamnar helt och hållet "inomhus"...medans bärarmar och drivaxlar får bada...
Ball gammal tråd, vad hände?
-Edward H Harriman
Ball gammal tråd, vad hände?
Precis, det undrar jag med.. Kanske en långvarig förkylning igen 
Automotive Electrician/New Truck Technician at Southpac Trucks (Kenworth and DAF), Auckland, New Zealand
JO-DU-NI.... Både ball och gammal.... precis som husse....!!!
Det har väl inte hänt sååå dj-vla mycket på det här projektet...
Blir lätt så när man har för många projekt och inte känner pressen på något, utan bara tycker det är kul/skönt att hålla på i garaget...
Istället har man ju hjälpt junior lite med sina projekt - allt från Baja á la militär till husrenovering...
Snickrat lite på andra projekt i garaget - "Fatbacken" speciellt, som kommer att få en projekttråd under hösten/vintern även om den nästan är klar...
Lite buggy, lite splitbuss, pillat lite på HD:n, stökat om och flyttat runt grejer i garaget, etc-etc...
Puttrat omkring och softat i garagemiljö efter behag!
Men en spark i arslet så att navelluddet hoppar ur kan ju behövas!
Tänkte att både splitbussen och HD:n ska funka till nästa säsong, men ja-just-ja, buggydj-veln måste göras klar...
Vem fan har bråttom...
Här är ett litet kollage på lekhagen och dess fordon...
Hmmm. Ursäkten godtages. 
-Edward H Harriman
Hur går det nu då?