GB skrev:(fast Bug Run beror nog mycket på sällskapet ner om det är värt att åka
)
nog för att merparten av dom jag känner/umgås med inom vw är ruskigt trevliga människor som är störtsköna att umgås med, men så illa är faktiskt BR i mina ögon att jag hellre ser andra tillfällen att få umgås med dom som är trevligare. hoppas på tierp att det blir bra då det nu är beslutat men kan fortfarande inte förstå hur man kan kasta bort en sån tillställning som bugrun? jävligt klantigt men mest sorgligt.
Jag tror att det handlar om att det är mer folk och pengar i den vattenkylda scéenen. Bla har nog VAG ett helt annat sponorintresse då det gäller nyare bilar.
Jag hörde Bugruns omsättning i siffror från en mycket säker källa. Skulle man gissa friskt, så är man långt ifrån rätt siffror. Mitt förra jobb var en industri/verkstad med runt 15 anställda och det var i samma klass.
Efter det förstår jag att den luftkylda delen inte är lika intressant.
Fast jag tror att de luftkylda bilarna är såpass viktiga för varumärket Bugrun, så man borde inte slarva bort dom.
Att inte bajamajorna sköts, ska man inte ens behöva ta upp. Det borde ju vara en självklarhet att de fungerar.
Jag skulle inte vilja anordna en träff, där nått så enkelt som bajamajor inte sköts som dom ska. Det spelar ingen roll vem som är ansvarig eller ej. Det är ju pinsamt.
Då är det ju bättre att lägga på en tjuga i inträde mot att dom töms dubbelt så ofta, om det nu är en pengafråga
)

...
.