Dagens outfit jaaa jag har bytt jeans och höjt -65an två cm då jag köpte 205/65-15 och dom bygger ju så klart en hel del på diagonalen
och då låg dom emot innerskärmen nästan hela tiden
Hade jag inte förlängt svärden hade dom tagit i karrosfästet och då hade dom nog slitits sönder vid prov körningen som blev ca 100m
men 1½h senare så kunde jag åka hem med stänkskydden släpande i backen 
Det är lite svårt att säga hur låg i splinse den blev, den första provturen var den lägre än 2½ men nu är den lägre än 2 inre då den står på +7-6 men är 3cm höjd och 2cm förlängd och då drar det ju iväg mer en då.
Stötdämparen bottnade så klart så jag byggde en tillfällig försänkare till nedre fästet. Nu är den sex cm hög både vid ramhuvudet och i bakkant på golvet så nu har jag gjort ramper.
Fram blev det 145/65-15 men utan sänkspindlar(får se om jag skaffar det i höst efter bes)styrlederna är flippade och framvagnen kortad 10cm tornen är ersatta med fästen på innerskärmarna och krängningshämmaren kortad med rör utan på.
Det får nog räcka med höjden i sommar ska ju hämta den nästan nya motorn i morgon
och i övermorgon blir det pålsboda ska leta efter rutgummi ,ljuddämpare, lamell, främre v-låds fäste (som jag slet sönder förra sommarn
) och korta dämpare.
Och i morrgon ska jag ha andra jeans och kanske boxerville tischa 
Post's attachments
DSC00284.jpg 152.72 kb, 258 downloads since 2012-05-11

DSC00325.jpg 399.3 kb, 249 downloads since 2012-05-11

DSC00331.jpg 242.67 kb, 278 downloads since 2012-05-11
______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _
(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube Ruff Time Monster Truck Homepage