Känner mig klar med den här bilen, mest för att jag spårat upp ett nytt objekt, så pengar och plats behövs.
Intagen av mig från North Carolina 2011, notera att original reg-skylten bak finns kvar! Från början var den loggad med stora vita bokstäver från nån rörmockar-firma, har en bild på detta från den föregående ägaren om någon vill köra det stuket. Den är mestadels i originalutförande som ni ser på bilderna förutom komplett 12V-konvertering och en 1500cc maskin (allt fixat på den), flippade spindlar fram och alu-sprintstars. Det viner lite från lådan men sen har jag nog inte kollat oljan heller.. tullad och momsad, inte inreggad men säljs bilen och blir kvar i landet ser jag såklart till att detta ordnas.
Tänk på att det är en gammal arbetshäst så det finns bulor och skavanker både här och där. Lacken är i originalkulör och den är omlackad och nerslipad (allt för det rätta stuket!) överallt utom på instrumentbrädan.
130000.- SEK verkar lämpligt. Tycker man det är alldeles för dyrt får man leta vidare, tycker man bara det är lite i ovankant får man vara snabb och smidig med affären! Om bilen jag är spekulant på säljs ändras förmodligen mina ambitioner att bli av med den här, men vem vet.
Här finns mer bilder: http://www.eomanis.com/carlsbilar/62crew.htm
Hör gärna av er med frågor, PM, mail eller 070-5326838
PS om någon tycker att yttre backspegeln ser lite stor ut så är den enligt uppgift från en Unimog, inte en VW. 
... vill ha vill ha vill ha.!!... Men blir väl som vanligt ,man får drömma på håll.. och bygga en egen tillslut.