2,151

Snart så......  ska bara ha lite sem först, har bott i garaget sista tiden... ICQ/af

Ghia cab 64  vw pickisDH 66 snart fin ,1303s vw buss 59 ``fejklyxen´´

2,152

ICQ/ae
Fick ett erbjudande om att köpa en Barn Door panel

Har tyvärr inte råd att köpa denna kompletta och rostfria bil  ICQ/ad

Döda flugor svävar i vår rök
Faran lurar bakom nästa krök

2,153 Senaste redigerad av Cheezez (2013-07-17 07:59:33)

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/61101_10151590764473432_1025041923_n.jpg

"Ska bara" var det ju när man rev ner fronten i maj.. Känns sjukt skönt att efter alla motgångar åter vara tillbaka på fyra hjul!

Nu är det rejs för att bli "klar" till 27e och bad camber. En grund och primer på fronten sedan ihop med den..  ICQ/ab

▬▬▬▬▬▬▬▬▬~ஜ R.Åkesson - Avesta ஜ~▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

2,154

åhh usa 67a skärmar  ICQ/ae

Typ 1or: 55/5, 61, 67, 67, 68,72 typ 3: 70.

2,155

Suck... I måndags fick sambon och jag avbryta vår semester och fixa med hyrbil hem, eftersom hundpensionatet som skulle ha tagit hand om vår hund hade tappat bort honom! Dessutom väntade de två dagar med att ringa!! Efter några timmar i skogen kom han i alla fall tillbaka till hundpensionatet för att äta, och han hoppade direkt in i vår bil när han såg oss. Han var lite tunn, men annars verkar han helt ok. Men sånt där ska ju bara inte hända! Barnen är fortfarande kvar på semestern med farfar och farmor (vi var dör allihop tillsammans), sp vi har några lugna sköna dagar hemma nu istället.

-68 Ragtop Baja

2,156

Så, nu är äntligen panelerna till skåpet postade i Cleaveland / USA. Beställde o betalade de $1100 i april, nu är de äntligen på gång.....den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge.  ICQ/ad

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

2,157 Senaste redigerad av trekronor (2013-07-19 15:36:31)

Idag var det leveransdag då bubblan under högtidliga former överlämnades den till nya ägaren, Nilsson1300 förevigade processen med ett foto:D
Lycka till med din "nya" bula Dennis

Post's attachments

IMG_1068.JPG, 183.86 kb, 669 x 503
IMG_1068.JPG 183.86 kb, 160 downloads since 2013-07-19 

Never pick a fight with an ugly person, they`ve got nothing to lose

2,158

Skruvat ur och kapat isär framvagnen på bay-bussen min, så snart kan man åka buss utan att skämmas  ICQ/af

2,159

trekronor skrev:

Idag var det leveransdag då bubblan under högtidliga former överlämnades den till nya ägaren, Nilsson1300 förevigade processen med ett foto:D
Lycka till med din "nya" bula Dennis

Tackar! ICQ/ab Hon kommer att få ett bra hem här nere vid kusten. ICQ/ag

Mvwh Dennis ICQ/ab

2,160

Jag har just redigerat en film från när jag var ute och körde hö i veckan, när jag gick och hämtade kameran så stack det i näsan av oförbränd diesel och när man kollar på filmen http://youtu.be/6u8ax4Qit2g så ser man det ryker rätt bra, det smakar ju inte mango  Default/hmm Blir nog att meka lite ICQ/ae

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

2,161

Gårdagens händelse i och för sig men har länge velat haft en Hazet assistent men tycker dom vart lite dyra och igår dök en kopia upp på Blocket nästgårds, duger fint  ICQ/ab
Efter en liten tvätt:

Post's attachments

IMAG1198.jpg, 79.5 kb, 450 x 600
IMAG1198.jpg 79.5 kb, 153 downloads since 2013-07-20 

2,162

Ts, ts, ts.... ICQ/ad

2,163

25hpman skrev:

Ts, ts, ts.... ICQ/ad

Förstod väl att du skulle kommentera  Default/lol
Du har inget Hazet klistermärke?  ICQ/ad

2,164

Icke Hazet duger bra.. handlade en dylik för en 50 lapp (kopia då) och e lika glad för de... fast iofs. står den ihopfälld i en hörna av garaget.. sen dess... ICQ/ad

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

2,165

ja dagens händelse är väl att jag backade in i ett träd med jettan, men andra sidan bry jag mig inte om det  ICQ/ab

hade vart lite värre om det vart bubblan min  ICQ/am

2,166

ICQ/ae
Skrotat ner en helt ny treväxlad Crescent cykel!  (Min 66'a Dbs ville ha baknavet Default/yikes )

Döda flugor svävar i vår rök
Faran lurar bakom nästa krök

2,167

GB skrev:
25hpman skrev:

Ts, ts, ts.... ICQ/ad

Jovisst har jag det. Ett litet till varje sida då alltså?  ICQ/af

2,168

Själv körde jag en sväng i Fjollträsks utkanter o fann en inhängnad  splittbuss....

2,169

25hpman skrev:
GB skrev:
25hpman skrev:

Ts, ts, ts.... ICQ/ad

Jovisst har jag det. Ett litet till varje sida då alltså?  ICQ/af

Precis  ICQ/ae

2,170

Gårdagens händelse. Mina föräldrar sålde sin bondgård för 5 år sen, o köpte ett hus ett par mil bort. Nu börjar de längta tillbaka till trakten o har bestämt sej för att köpa ett fritidshus i skogen intill deras gamla gård....nåväl, de har tittat på ett par små hus utan att bestämma sej, o igår var dom då å tittade på det billigaste av de tre som är till salu just nu.
Morsan ringde igår o var jävligt uppspelt....på ena väggen i sovrummet fanns en väggmålning av....deras gamla gård!  Verkligen konstigt, o de vet inte vem som bott där tidigare. De senaste 10 åren, en dansk familj.
O det är inte bara en bild med lite likhet, utan det är en klockren bild av deras gamla ställe.

Känns som om affären är i hamn redan, på nåt konstigt vis. Den som inte tror mej kan kolla på Hemnet, Solstigen 6 i Åstorp ( Kärreberga Stugby ).   ICQ/an  Default/hmm

2,171

Den stugan är nog meningen att dom ska ha ICQ/ab

2,172

Och dagens händelse är väl efter 4 år och 2 mån  ägande är nu min första moppe såld !  ICQ/ab

nu intar man kvällen och njuter ... ICQ/af

2,173

Dagens händelse är att man kapat bort ett bakre domkraftsfäste, fixat ena utriggaren och på själva plåten slipat bo så SJUKT mycket spackel att jag trodde det fanns lagar mot sånt.
Alltså seriöst. Dammat ner hela kvarteret....

Nämen, så att...

Gul-röd-grå-vit-brun-blå Baywindow -71
Vinröd T3 DH -87
Blå/blå T3 Caravelle GL -88
Blå T3 EH *såld

2,174

Min motor la av på vänster sida i dag efter en 15 milaresa  ICQ/ac
Kompprov visar 5,5 på 3,an och 8,0 på 1,an. Gnista finns så varför går inte skiten åtminstone på tre cylindrar???
En 1500 standardmotor -69

2,175

Köpte en annan bottenplatta va fin i golvet inte mycket jobb tänkte jag Default/hmm men som vanligt ska
Det jävlas efter att jag hade skrapat bort underredsmassan såg jag att det var svetsat en
Plåt under ramhuvet kapa bort och kolla ICQ/ac rost och inte lite ihäller.
Hur svårt e det att byta ramhuvet?