Leverans mottagen
Nordhan skrev:Jag är skulle också vilja ha en, om du tar hem fler.
PM
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar säljes » Oljesticka/tempgivare (Save My Bug)
Sidor Föregående 1 2 3 4
Du måste logga in eller registrera för att svara
Leverans mottagen
Nordhan skrev:Jag är skulle också vilja ha en, om du tar hem fler.
PM
Monterad funkar kanon.
Har du några kvar?
Monterad funkar kanon.
Ok perfekt 
Har du några kvar?
Jiiisper, du har PM.
Skulle det finnas nån kvar så är jag också intresserad... :-)
Eventuellt av 2 st.
Chompa, alla givare är slutsålda redan men det är ngn som ångrat sig och vill backa ur sin beställning. Kolla PM så löser vi det 
Fick min med Posten idag!
Monterad och klar.
Tackar!
Sweet 
Ta jag får också tacka fick min innan ...ligger på fin-dels hyllan till lämplig monterings tidpunkt..
/ Michael
Ser ut til å fungere bra! Min varnade med forsiktig blinking på autobahn, på veg til Hessisch Oldendorf. Slakka stigninger og 110-120 på metaren, + hetebølge (30-35 grader) gjorde sitt på min 30 hestare
. Lugna med i 90 en liten stund, og alt ble bra etter det.
Ta jag får också tacka fick min innan ...ligger på fin-dels hyllan till lämplig monterings tidpunkt..
/ Michael
Tack själv! Hoppas den hittar ner i motorrumet sen i ngt skede 
Ser ut til å fungere bra! Min varnade med forsiktig blinking på autobahn, på veg til Hessisch Oldendorf. Slakka stigninger og 110-120 på metaren, + hetebølge (30-35 grader) gjorde sitt på min 30 hestare
. Lugna med i 90 en liten stund, og alt ble bra etter det.
Låter ju suveränt, precis som den ska fungera 
Hej hej!! Jag har klantat mig!!! Köpte en sån här berömd temperaturgivare till min buss men jag läste ju på för dåligt i den här tråden!!
Hade jag läst odentligt hade jag ju sett att de inte passar till Typ4 motorer!!
Så nu tänkte jag kolla om det är någon som inte fått tag i en ännu som skulle vilja ta över min. Jag tog ur den ur plastförpackningen men försökte aldrig montera den i bussen. Den är alltså ny.
Sen kan jag ju samtidigt fråga Aerolite om det går att få tag i dessa till typ4 motorn?

Hej hej!! Jag har klantat mig!!! Köpte en sån här berömd temperaturgivare till min buss men jag läste ju på för dåligt i den här tråden!!
Hade jag läst odentligt hade jag ju sett att de inte passar till Typ4 motorer!!
Så nu tänkte jag kolla om det är någon som inte fått tag i en ännu som skulle vilja ta över min. Jag tog ur den ur plastförpackningen men försökte aldrig montera den i bussen. Den är alltså ny.
Sen kan jag ju samtidigt fråga Aerolite om det går att få tag i dessa till typ4 motorn?
![]()
Kolla PM 
Sidor Föregående 1 2 3 4
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar säljes » Oljesticka/tempgivare (Save My Bug)
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.