76

Leverans mottagen  ICQ/ab

Aerolite skrev:
Nordhan skrev:

Jag är skulle också vilja ha en, om du tar hem fler.

PM ICQ/ab

77

Monterad funkar kanon.

/ Martin
Typ1 50,51,52,54,54,55
Typ2 51,59

78

Har du några kvar?

Typ 2 -71 Buss                 Typ 3 -61 Notchback               
Typ 2 -72 Dubbelhytt                             
Typ 2 -64 Enkelhytt                   
Typ 3 -68 Variant

79

fo_eldarc skrev:

Monterad funkar kanon.

Ok perfekt ICQ/ab

Jiiisper skrev:

Har du några kvar?

Jiiisper, du har PM.

VW Typ 1 1959 L358 Granatrot

80

Skulle det finnas nån kvar så är jag också intresserad... :-)
Eventuellt av 2 st.

Typ 1 -54

81

Chompa, alla givare är slutsålda redan men det är ngn som ångrat sig och vill backa ur sin beställning. Kolla PM så löser vi det ICQ/ad

82

Fick min med Posten idag!

Monterad och klar.

Tackar!

VW 1200 1965

83

lowrider- skrev:

Fick min med Posten idag!

Monterad och klar.

Tackar!

Sweet ICQ/ab

84

Ta jag får också tacka fick min innan ...ligger på fin-dels hyllan till lämplig monterings tidpunkt.. ICQ/ag / Michael

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

85

Ser ut til å fungere bra! Min varnade med forsiktig blinking på autobahn, på veg til Hessisch Oldendorf. Slakka stigninger og 110-120 på metaren, + hetebølge (30-35 grader) gjorde sitt på min 30 hestare ICQ/ab. Lugna med i 90 en liten stund, og alt ble bra etter det.

Åker Oval- 8/55, en görtidlig 56a.

86

michaelth skrev:

Ta jag får också tacka fick min innan ...ligger på fin-dels hyllan till lämplig monterings tidpunkt.. ICQ/ag / Michael

Tack själv! Hoppas den hittar ner i motorrumet sen i ngt skede ICQ/ab

Kjell Roar skrev:

Ser ut til å fungere bra! Min varnade med forsiktig blinking på autobahn, på veg til Hessisch Oldendorf. Slakka stigninger og 110-120 på metaren, + hetebølge (30-35 grader) gjorde sitt på min 30 hestare ICQ/ab. Lugna med i 90 en liten stund, og alt ble bra etter det.

Låter ju suveränt, precis som den ska fungera ICQ/af

87

Hej hej!! Jag har klantat mig!!! Köpte en sån här berömd temperaturgivare till min buss men jag läste ju på för dåligt i den här tråden!! ICQ/ab Hade jag läst odentligt hade jag ju sett att de inte passar till Typ4 motorer!!
Så nu tänkte jag kolla om det är någon som inte fått tag i en ännu som skulle vilja ta över min. Jag tog ur den ur plastförpackningen men försökte aldrig montera den i bussen. Den är alltså ny.
Sen kan jag ju samtidigt fråga Aerolite om det går att få tag i dessa till typ4 motorn?
ICQ/ab  ICQ/ab

88

Televinken skrev:

Hej hej!! Jag har klantat mig!!! Köpte en sån här berömd temperaturgivare till min buss men jag läste ju på för dåligt i den här tråden!! ICQ/ab Hade jag läst odentligt hade jag ju sett att de inte passar till Typ4 motorer!!
Så nu tänkte jag kolla om det är någon som inte fått tag i en ännu som skulle vilja ta över min. Jag tog ur den ur plastförpackningen men försökte aldrig montera den i bussen. Den är alltså ny.
Sen kan jag ju samtidigt fråga Aerolite om det går att få tag i dessa till typ4 motorn?
ICQ/ab  ICQ/ab

Kolla PM ICQ/ab