Påhäng till Heby nudå, åker ju förbi Sala och eftersom Sala verkar vara så tätt på bussar så kan ni väll köra förbi mig så jag får se? 
|o\ /o| Barndoor 1955 Mo & Domsjö AB |o\ /o|
Den ultimata verktygs/reservdels listan på resa
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Dagens händelser
Sidor Föregående 1 … 84 85 86 87 88 … 150 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Påhäng till Heby nudå, åker ju förbi Sala och eftersom Sala verkar vara så tätt på bussar så kan ni väll köra förbi mig så jag får se? 
Kört 112 mil idag o samlat in lite prylar....
Konstigt tätt med bussar... har dock lyckats missa alla bussar när jag är där i krokarna 
vackert..
mer bilder tack!
Härligt!!
Bara det roliga kvar nu 
Kan fixa nån mer bild ikv:) har hyrt ut huset 2v from söndag, så kommer bli en lång väntan på bussen då den står hemma:p
i 2 dar har jag varit nere på Bengt Holmen marker för lämna av gods , såg en tror jag en silvrig 50 tals porsche cabb på en mack igår och en vanlig 65 ca bubbla idag
och gjort även min svåraste 90 grader sväng med släp/ u-sväng , dom på det företaget tittade rätt förvånat när jag åkte där ifrån
, trodde väl inte en 19 årig kunde komma ut där pga dom byggde om ... en dag till för denna vecka kvar
bara 3 veckor kvar mot pengarna , yay .......................................
Har satt upp en banderoll från 1959 i garaget. Tyvärr lite för lång, har inte 4 meter i takhöjd tyvärr. När man ser den tänker man lite på Nürnberg... 
Har satt upp en banderoll från 1959 i garaget. Tyvärr lite för lång, har inte 4 meter i takhöjd tyvärr. När man ser den tänker man lite på Nürnberg...
Va fasen Tomas nu får du allt bjussa på en bild på banderollen 
Ahhhhh Stilisch 
Igår fyndade jag ett stort smitt Bofors skruvstäd för 500:- på en marknad.
Bofors har ju lite vw koppling då Gene Berg använde Boforsstål i vissa av sina vevar

Den var rejäl!
Kapade fjäderpaketet till min Puma, that`s all today.
stenis
orust
Har städat hela dagen imorgon kommer Gasoline och fotar i Värnamo......
Grattis och snygg bil !! Jag har grävt hål i marken idag för plintar till altan, suck..
Då var kvällen över med Gasoline grabbarna vilken kväll det blev fullt ös!!!!!!!!!
Då var kvällen över med Gasoline grabbarna vilken kväll det blev fullt ös!!!!!!!!!
längtar till reportaget..
nu när katten e ute ur fällan.. kanske du kan bjuda på lite projekt bilder?? 
Sidor Föregående 1 … 84 85 86 87 88 … 150 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Dagens händelser
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.