201

Fick mitt paket jag oxå.... Tack å bock.  ICQ/ab

202

Paketet är framme ,Tack!,  nu kan man gå finklädd på BR
Split

203

Ja med,,,o jädra sköna var dom  ICQ/ab

Typ 1 -58

204

åhhh ja vill me ha min. kommsi kommsi

Bubbelicious For Life

205

Kläder kommit, tackar så mycket.
Lite gubbvarning på hooden tyckte mina döttrar, men vad vet dom,,,,,, ICQ/ag

stenis
orust

206

Passa perfekt:)
Tack.

Gammal kärlek rostar aldrig........eller?
Typ1-65           soltakar'n
Typ1-59 ---->57 soltaksobjektet

207

Sitter som en handske   mao perfekt. Tackar å bockar så mycket.

1/11 56 Resto.

208

Kul att ni gillar! ICQ/ab De "korrekta" tröjorna trycks veckan efter nästa och skickas upp till mig så snart som bara möjligt. Så fort jag fått dem packar jag ihop alla kvarvarande paket och skickar ut till Eder alla. Än en gång - sorry att det blev så här.

"Daddy Cool"

209

Har fått veta att jag har ett paket att hämta ut! PRIMA MED NYA KLÄDER LAGOM TILL TYSKLAND!!!!

Thank U!

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

210

ICQ/ag

"Daddy Cool"

211

Passar fint. Tackar ICQ/ab

212

åhh hoppas ja får i nästa vecka...

Bubbelicious For Life

213

inge idag heller :S

Bubbelicious For Life

214

TjejApa: Om du har beställt något med "slammat" tryck kommer du inte få ditt paket förrän tryckeriet skickar upp dessa, eftersom de tryckte alla slammade plagg med fel tryck. Om inte, skicka mig ett mail på [email protected] så kollar jag om något blivit fel. Tack!

"Daddy Cool"

215

Hej!

Pikén var snygg men stor... Tänkte mina 2 meter och 105 pannor skulle passa fint i en xl, vilket brukar vara bra när jag handlar piké eller annat kortärmat fast här skulle förmodlingen en large varit mer korrekt. Jonas, du fick ingen large över???

Mvh Mikael

216

Undrar hur det går med tröjorna.( slammat tryck)

MVWH: Daniel

217

Hallå på er! Nu har de "slammade" trycken ÄNTLIGEN dykt upp, jag hämtar dem hos postombudet imorgon, packar dem förhoppningsvis på måndag kväll efter jobbet & skickar dem på tisdag. Än en gång - jag - men framför allt tryckeriet - ber så mycket om ursäkt för att detta tagit så lång tid. MVH / Jonas

"Daddy Cool"

218

ICQ/ag  vaktar lådan ICQ/ae

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

219

Gött ICQ/ab nu längtar man ju verkligen.

Medlem i Halmstad Luftkühlers
--------------------------------
(o\!/o) Typ1 -65

220

Den som väntar på nåt gott..... Ja ni vet vad jag menar.. ICQ/ag

221

Hallå på er! Det mesta packades igår kväll / natt. Ca. 30 paket går från Posten i Insjön idag. ICQ/ab

"Daddy Cool"

222

Insjön?

Då kan ju jag hämta mitt lika gärna.. När lämnar du?

VW DH 1977
VW1303S 1973
Yamaha SR500 1980
Fixed Gear, Skateboard

223

Skall vakta lådan imorgon...... ICQ/ag

224

Fick min t-shirt idag. Kan bara säga att jag är kanonnöjd med både passform och färg. Bra jobbat Jonas!

*1969:a typ2 husbil som är neptunblå @thefakefalia
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.

225

Fick paketet i dag, blev kanon bra!!!