1

Hallå!

Jag vill bara sondera lite terräng med er VW-anhängers.  ICQ/ab  Flera har hört av sig och undrat om det blir några nya Boxervilleprylar till våren/sommaren. Det är ju ett sjujäkla jobb att göra (projektering, design, beställningar, original, korr, betalning, pack/logistik mm.) men jag tycker likväl att det är sjukt kul att intresset är så stort och att ni verkar gilla grejerna. Så frågan lyder... skulle herrskapet vara intresserade av en ny laddning BV-grejer? Vad önskas i så fall?

Skriv gärna förslag här om ni är intresserade, och sedan gör jag en analys över vad som verkar falla flest i smaken. Om ni tycker att de tidigare grejerna inte var till belåtenhet så tala gärna om det också, så jag kan göra det bättre inför nästa eventuella batch. Tack ska ni ha! MVH / Jonas

"Daddy Cool"

2

Ursäkta en som är ny här, men vad har det funnits förr?
Någon schysst retroaktig T-shirt är ju aldrig fel..

VW DH 1977
VW1303S 1973
Yamaha SR500 1980
Fixed Gear, Skateboard

3

Ja vore trevligt , nu handlade ju inte jag så mycket sist men

T-shirt.
Mössa  (lite sent nu kanske.)

Kör på.........

Har ingen bug, inte ens en Meanbug. Men jag har kalsonger. Boxer ville jag ha..........

4

Tyckte faktiskt mycket om den senaste T-shirten(både utseende och kvalitet)..har använt mycket och snart utslitet..köper gärna ett gäng till! ICQ/ab

I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..

5

T-shirt och gärna någon hoodie med ryggtryck.

utan vw just nu... :-(

6

Zip-hoodie med större ryggtryck i gråmelerat tyg kanske.

Sedan tycker jag ett sjysst brottarlinne av lössittande modell vore riktigt najs till varma träffdagar.

*1969:a typ2 husbil som är neptunblå @thefakefalia
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.

7

hoodie, linne som ovan skriver, keps?

8

Jag skulle vilja se en snygg piké med broderat brösttryck och kanske även någon rygg histoia? Tyckte koncpetet från t-shiten var klockrent och skulle utan problem kunna köra samma färger fast på en piké. Om man måste anmärka på något, så hade jag gärna sett ett större tryck, men det var absolut inget som störde mig.  ICQ/ab

▬▬▬▬▬▬▬▬▬~ஜ R.Åkesson - Avesta ஜ~▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

9

Detta måste va nåt jag missat helt.  ICQ/ad

Är det nån som har en bild på det som fanns förut? Tycker nog själv annars nåt retroaktigt tryck på en zip-hoodie å T-shirt passar bra.  ICQ/ag

Vet hur djävla mycket jobb det är med att ordna nåt sånt här så....

Take the money up front.....

Typ1 bubbla-57 90-tals callooker   
Typ 3 Notchback -64
Typ1 Karmann Ghia-62 "frugans"
400+ VW leksaksbilar

10

Perra skrev:

Detta måste va nåt jag missat helt.  ICQ/ad

Är det nån som har en bild på det som fanns förut? Tycker nog själv annars nåt retroaktigt tryck på en zip-hoodie å T-shirt passar bra.  ICQ/ag

Vet hur djävla mycket jobb det är med att ordna nåt sånt här så....

Take the money up front.....

T-shirt från förra gången ICQ/ab

http://i.imgur.com/IGh6Cbg.jpg

Typ 1 59:a     Typ 3 Notchback 65:a

If it ain't broke, don't fix it!

11

Cheezez skrev:

Jag skulle vilja se en snygg piké med broderat brösttryck och kanske även någon rygg histoia? Tyckte koncpetet från t-shiten var klockrent och skulle utan problem kunna köra samma färger fast på en piké. Om man måste anmärka på något, så hade jag gärna sett ett större tryck, men det var absolut inget som störde mig.  ICQ/ab

X2

Piketröja helt klart. Mössa saknar jag i min bv klädsamling och keps. Modell?
Är trucker kepsen ute? Modell gubbmössa med skärm, ska leta fram en bild.

Större tryck, kvaliteten var kanon. Goopher du gör ett kanonjobb med detta och jag gillar prylarna.

Ah, kom på en sak. Verkar ju som vi är ganska många småbarnsföräldrar här på forumet,
Kanske en t-shirt för våra små älsklingar oxå?

Medlem i Halmstad Luftkühlers

12

Eller kanske en skön garage / bowling skjorta, om ni förstår vad jag menar? Så kan man brodera sitt namn på bröstet...

VW DH 1977
VW1303S 1973
Yamaha SR500 1980
Fixed Gear, Skateboard

13

MattiasLiss skrev:

Eller kanske en skön garage / bowling skjorta, om ni förstår vad jag menar? Så kan man brodera sitt namn på bröstet...

Ja, skjorta skulle vara bra ICQ/ab

Typ 1 59:a     Typ 3 Notchback 65:a

If it ain't broke, don't fix it!

14

Hoodie och mössa ICQ/ab

You’re not drunk if you can lie on the floor without holding on.

15

Shorts? Typ skate/surfarshorts fast med 'Boxerville' istället för Quicksilver/Volcom/RipCurl/Burton/etc... capisce!? ICQ/ab

Buy the ticket, take the ride... - HST

16

Till sommarn ska man ju naturligtvis ha ett linne och shorts!! En liten tisha till sonen låter också utmärkt!! ICQ/ab

17

Jag som missa förut har inget emot ett par T-Shirts
typ i den modell som visades ovan, size XXL (XL) typ.

18

Ett fett stort klistermärke att fästa på bilen?  ICQ/af

Annars en schysst T-shirt  ICQ/ab

.............Har en förkyld vw............... Nej vänta...................
         |o\ /o| Barndoor 1955 Mo & Domsjö AB |o\ /o|

Den ultimata verktygs/reservdels listan på resa

19

För en som var med förra gången är på om det blir nått annat då mina inte är utslitna än, vad vette fan... inte nått jädra brottarlinne av lössittande modell alla fall  ICQ/ae
kortärmad skjorta, shorts eller nått sånt kanske? ICQ/ab

20

Helt klart fina grejer.. Men kanske lite nya färger denna gången isåfall ICQ/ab

Blank  Typ1 -59.
Late bay buss -74
Och Late bay DH -73
Inte lika blank Split Eh -63. Såld

21 Senaste redigerad av michaelth (2013-02-14 19:50:54)

För en annan som svetsar, skjorta av oöm kvalite..eller finns det college tröja som e flamsäker?? ICQ/ad
vore grejt i garaget... ICQ/ag
Man vill ju vara fin när man jobbar....

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

22

En ljus färg på ticha men inte vit, vore bra till varma dagar ICQ/ab
Och kanske en mindre modell på klibba typ 15x5 Default/hmm

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

23

Regnponcho? Näää det ska ju bli en strålande sommar med härligt vw-vänligt väder ICQ/ab

Medlem i Halmstad Luftkühlers

24 Senaste redigerad av michaelth (2013-02-14 21:01:33)

Och kanske en mindre modell på klibba typ 15x5

Ja en mindre klibba, skulle jag lätt köpa en flera av.. dom nuvarande e fina ICQ/an  men  lite stora... ICQ/ad
Dom som e läskunniga ser nog endå.. ICQ/ad

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

25

Öhh.. regnponchos, regnställ, paraplyn, stövlar och tjocktröjor. Då är sommarkollektionen fixad!

Sweet Loretta Fart
She thought she was a cleaner
But she was a frying pan