3,001

Jiiisper skrev:

Sitter på BB Danderyd och inväntar barn nummer 2! ICQ/an

Lycka till ICQ/ab

3,002

58ghia skrev:
Jiiisper skrev:

Lycka till ICQ/ab

Tackar! Dom ska sätta igång henne. Första barnet var kejsarsnitt! Så det är lite nytt!!

Typ 2 -71 Buss                 Typ 3 -61 Notchback               
Typ 2 -72 Dubbelhytt                             
Typ 2 -64 Enkelhytt                   
Typ 3 -68 Variant

3,003

sitter och pustar ut efter besiktning på notch 62an , merparten av jobbet gjort innan besiktningen gjorde kimboow!

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

3,004

Klipper det förbannade gräset som aldrig slutar växa.

Sanningen kan göra ont men det gör även ett slagskott med puck rakt på pungen.

3,005

Har oxå klippt förbannat gräs hos min gammla mamma på gotland...men annars e vädret helt okey ICQ/ag

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

3,006

Har oxå precis klipp gräset men det är en fröjd för jag har köpt en åkklippare.  ICQ/ag

utan vw just nu... :-(

3,007

Har precis monterat ihop nya plåthyllor i garaget. ICQ/ab
Så nu ska det äntligen fixas i garaget, "i morgon kanske".  ICQ/ag

stenis orust

3,008

Jiiisper skrev:

Ha ha Jag är född där, lycka till med den ICQ/ag

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

3,009 Senaste redigerad av Johan W (2013-06-05 20:55:23)

Tobias skrev:

Har oxå precis klipp gräset men det är en fröjd för jag har köpt en åkklippare.  ICQ/ag

Jag har inte klippt gräset sen -00 då jag köpte min första robotklippare, ja förutom förra året då min andra inte orkade längre, då fick jag klippa med röjsågen ICQ/ag köpte en ny i höstas ICQ/ab

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

3,010

Lekte lite med vinkelkapen och svetsen ikväll.. ICQ/ab

http://i45.photobucket.com/albums/f98/Hebster52/Misc%20pictures/2013-06-05225010.jpg

Kid-V-Rod -51
Hebster -52
Porsche 912/911ST
Ford pickup -36

3,011

Custom bike ICQ/ag let us c more ICQ/ag

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

3,012

Sitter som bil nr 11 nere utanför Bug Run!

-65 Splitpanel
-71 Typ 181
-70 Baypanel

3,013

Sitter o drömmer om bugrun som inte blev av i år.. ICQ/ac

Läs inte detta.

3,014

Tar hand om en fiskmåsunge... Vet inte vad jag ska höra men den lilla krabbaten gillar sill ICQ/ab

Sweet Loretta Fart
She thought she was a cleaner
But she was a frying pan

3,015

Packat o klart väntar på att kl ska bli 09:00 i morgon lörd!
Då det bär av till Bug Run  ICQ/ae

3,016

vwnob skrev:

Bara fredag imorrn ICQ/af

Gammal kärlek rostar aldrig........eller?
Typ1-65           soltakar'n
Typ1-59 ---->57 soltaksobjektet

3,017

bahamas skrev:
vwnob skrev:

Bara fredag imorrn ICQ/af

Menade ju fredag  ICQ/ad   Default/lol

3,018

Har precis avslutat "städningen" i garaget, dvs monterat och belamrat hyllorna med VW godis.
Mycket till mig och lite till salu.
Funderar på Bugrun, men det är ju så jala långt att åka.

stenis
orust

Post's attachments

P6060478.JPG, 258.54 kb, 1072 x 804
P6060478.JPG 258.54 kb, 178 downloads since 2013-06-06 

3,019

Städade mitt garage i våras men tog från hyllor och golv och slängde på tippen. Sånt skit man sparat på i år och bara tagit plats typ snobbringar, trummor, blinkersspakar, bromsprylar och allt annat som passar på en vw. Gud vad befriande att ha mycket ledig plats i hyllorna nu.

Men för att återgå till topic så har jag just gjort affär på en coronet 24 midcabin med ny penta kab32 och duoprop på 290 drev. Blir en trevlig sommar.

Sanningen kan göra ont men det gör även ett slagskott med puck rakt på pungen.

3,020

Väntar på att grabben ska vakna om ca 1½ timme så vi kan komma iväg på Bugrun

www.beachbuggy.se - buggyforum för buggyälskare
vagnpark:
Röd buggy -67 ,Blå buggy -67, Vit/blå/svart buggy -69 under uppbyggnad

3,021

ombesiktning på notchen på morgonen , sen ska jag see om lilla Notchie håller dit på bugrun och hem   Default/lol  ICQ/ad

Typ 1or: 55/5, 61, 67, 67, 68,72 typ 3: 70.

3,022

Nu syns kanske inte "godiset" så bra men: pop out, albert spegel, blomvas, nykromade ventramar, nya Bosh lyktsargar osv.
Lycka till med Coronetten.

Ika skrev:

Städade mitt garage i våras men tog från hyllor och golv och slängde på tippen. Sånt skit man sparat på i år och bara tagit plats typ snobbringar, trummor, blinkersspakar, bromsprylar och allt annat som passar på en vw. Gud vad befriande att ha mycket ledig plats i hyllorna nu.

Men för att återgå till topic så har jag just gjort affär på en coronet 24 midcabin med ny penta kab32 och duoprop på 290 drev. Blir en trevlig sommar.

3,023

Nu vankas det reservdelsproviantering en bit norr om Halmstad. Sen blir det blixtvisit hos VwGoran....o kanske blir det att man kollar upp en lös tråd på hemvägen.... splitbuss. 64

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

3,024

25hpman skrev:

Nu vankas det reservdelsproviantering en bit norr om Halmstad. Sen blir det blixtvisit hos VwGoran....o kanske blir det att man kollar upp en lös tråd på hemvägen.... splitbuss. 64

Hittar du något till splitbuss som du inte orkar ta med hela vägen hem kan du ju lämna av det i Halmstad sen då;)

3,025 Senaste redigerad av whallis (2013-07-07 19:32:37)

Sitter och surfar Bay -78:or för fullt. Hittade en för ett tag sedan och idag gled jag förbi med bubblan och kollade om den var till salu. Det var den, till ett mycket fint pris. Stått ett tag men det verkar inte var hopplöst med rost på den, såklart endel att fixa men det är det ju på allt liksom. Enda nackdelen är att det inte sitter någon motor i och att växellådan ligger i bilen. Han hade en Variant 412 stod som jag fick ta motorn ifrån om jag ville.

Eller är det nåon här som sitter på en bra motor och växellåda som passar direkt i den att sälja?!

Det är i alla fall trevligt när man kommer hem och överaskar frun med att jag kollade på buss och hon direkt säger KÖP!!!!  ICQ/ag  ICQ/ag  ICQ/ag

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
VW T2 Baywindow Deluxe - 1975