Sitter på BB Danderyd och inväntar barn nummer 2!
Lycka till 
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad gör du nu?
Sidor Föregående 1 … 119 120 121 122 123 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Lycka till 
Jiiisper skrev:Sitter på BB Danderyd och inväntar barn nummer 2!
Lycka till
Tackar! Dom ska sätta igång henne. Första barnet var kejsarsnitt! Så det är lite nytt!!
sitter och pustar ut efter besiktning på notch 62an , merparten av jobbet gjort innan besiktningen gjorde kimboow!
Klipper det förbannade gräset som aldrig slutar växa.
Har oxå klippt förbannat gräs hos min gammla mamma på gotland...men annars e vädret helt okey 
Har oxå precis klipp gräset men det är en fröjd för jag har köpt en åkklippare. 
Har precis monterat ihop nya plåthyllor i garaget.
Så nu ska det äntligen fixas i garaget, "i morgon kanske".
stenis orust
Ha ha Jag är född där, lycka till med den 
Har oxå precis klipp gräset men det är en fröjd för jag har köpt en åkklippare.
Jag har inte klippt gräset sen -00 då jag köpte min första robotklippare, ja förutom förra året då min andra inte orkade längre, då fick jag klippa med röjsågen
köpte en ny i höstas 
Custom bike
let us c more 
Sitter som bil nr 11 nere utanför Bug Run!
Sitter o drömmer om bugrun som inte blev av i år.. 
Tar hand om en fiskmåsunge... Vet inte vad jag ska höra men den lilla krabbaten gillar sill 
Packat o klart väntar på att kl ska bli 09:00 i morgon lörd!
Då det bär av till Bug Run 
Packat o klart väntar på att kl ska bli 09:00 i morgon lörd!
Då det bär av till Bug Run
Bara fredag imorrn 
vwnob skrev:Packat o klart väntar på att kl ska bli 09:00 i morgon lörd!
Då det bär av till Bug RunBara fredag imorrn
Menade ju fredag

Har precis avslutat "städningen" i garaget, dvs monterat och belamrat hyllorna med VW godis.
Mycket till mig och lite till salu.
Funderar på Bugrun, men det är ju så jala långt att åka.
stenis
orust
Städade mitt garage i våras men tog från hyllor och golv och slängde på tippen. Sånt skit man sparat på i år och bara tagit plats typ snobbringar, trummor, blinkersspakar, bromsprylar och allt annat som passar på en vw. Gud vad befriande att ha mycket ledig plats i hyllorna nu.
Men för att återgå till topic så har jag just gjort affär på en coronet 24 midcabin med ny penta kab32 och duoprop på 290 drev. Blir en trevlig sommar.
Väntar på att grabben ska vakna om ca 1½ timme så vi kan komma iväg på Bugrun
ombesiktning på notchen på morgonen , sen ska jag see om lilla Notchie håller dit på bugrun och hem

Nu syns kanske inte "godiset" så bra men: pop out, albert spegel, blomvas, nykromade ventramar, nya Bosh lyktsargar osv.
Lycka till med Coronetten.
Städade mitt garage i våras men tog från hyllor och golv och slängde på tippen. Sånt skit man sparat på i år och bara tagit plats typ snobbringar, trummor, blinkersspakar, bromsprylar och allt annat som passar på en vw. Gud vad befriande att ha mycket ledig plats i hyllorna nu.
Men för att återgå till topic så har jag just gjort affär på en coronet 24 midcabin med ny penta kab32 och duoprop på 290 drev. Blir en trevlig sommar.
Nu vankas det reservdelsproviantering en bit norr om Halmstad. Sen blir det blixtvisit hos VwGoran....o kanske blir det att man kollar upp en lös tråd på hemvägen.... splitbuss. 64
Nu vankas det reservdelsproviantering en bit norr om Halmstad. Sen blir det blixtvisit hos VwGoran....o kanske blir det att man kollar upp en lös tråd på hemvägen.... splitbuss. 64
Hittar du något till splitbuss som du inte orkar ta med hela vägen hem kan du ju lämna av det i Halmstad sen då;)
Sitter och surfar Bay -78:or för fullt. Hittade en för ett tag sedan och idag gled jag förbi med bubblan och kollade om den var till salu. Det var den, till ett mycket fint pris. Stått ett tag men det verkar inte var hopplöst med rost på den, såklart endel att fixa men det är det ju på allt liksom. Enda nackdelen är att det inte sitter någon motor i och att växellådan ligger i bilen. Han hade en Variant 412 stod som jag fick ta motorn ifrån om jag ville.
Eller är det nåon här som sitter på en bra motor och växellåda som passar direkt i den att sälja?!
Det är i alla fall trevligt när man kommer hem och överaskar frun med att jag kollade på buss och hon direkt säger KÖP!!!!

Sidor Föregående 1 … 119 120 121 122 123 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad gör du nu?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.