Tja.
Skaffade mig en pickup i höstas med en hel del jobb! Såg fram emot det grymt mycket. Nu när de är vår börjar de klia och man vill sätta igång.
Men jag har börjat gå lite i tankar att eventuellt sälja/byta denna och skaffa mig en Bubbla att slamma och sätta min stil på.
Detta är då min första luftkylda och jag gillar pickups som fan. Men känns som jag vill börja med något lite lättare. Och jag skulle helst vilja ha en bil att glida med i sommar.
Så till frågan.
Vad tror ni att man skulle kunna få för denna om jag bestämmer mig för att sälja den. Tycker de är sjukt mycket olika priser på alla Bay´s beroende på skick.
En sak som är bra är väl att jag har papper och så på den. Men jag har absolut inte bestämt mig för att göra mig av med den. Jag är dock väldigt sugen på en Bubbla.
Är det någon som kanske är sugen, eller eventuellt har en Bubbla att byta med.
Om någon är intresserad att veta mer så fråga på.
Har en hel del mer bilder också. Men här kommer några så ni som vill kan bedöma och hjälpa mig med ett riktpris.
Ha de gott, Yo!

Det stora minusen jag vet med den.
Är iallafall:
Trasig bakruta & förarruta
Inga nycklar, men ska skruva loss ett handtag och prova och se om en låssmed kan göra en ny nyckel som eventuellt ska funka överallt.
Båda tvärbalkarna framför bakhjulen är rätt rostbitna. Kan langa upp mer bilder på under om intresse finns.
Ingen motorlucka, och vet inte hur motorn i sig är.
En del ställen i ytplåten som är genomrostat men sitter kvar. Banka lite så lossnar det säkert..
På båda sidor i förarhytten är det genomrostatgolv vid insteget. På höger sida mycket mer än vänster.
Det är väl vad jag vet än. Har som sagt inte hunnit gå igenom den då den fortfarande står på fyndplatsen.
Volks Of Hälsingland
East Coast Meet #4 - 9-11 Augusti 2019