251

Gör vågen för fulla muggar......  ICQ/ae
Vilka kanon jobb ni gör.  ICQ/ag

Har minst en luftkyld VW, alltså finns jag.

252

Stort grattis !!!!
Måste kännas helt underbart ??!!!

253

Ny lack? Default/yikes

.............Har en förkyld vw............... Nej vänta...................
         |o\ /o| Barndoor 1955 Mo & Domsjö AB |o\ /o|

Den ultimata verktygs/reservdels listan på resa

254 Senaste redigerad av nizekustoms (2013-05-15 11:27:42)

Att lacka om en barndoor är väl som att förstöra ett gammalt patinerat dalaskåp från 1700-talet med ny färg.

Masen, kör du CSP-s skivor fram för typ-1? Blev det bra?

Alte Liebe rostet nicht!

255

masen skrev:

hahahaha ombesiktning....

Det är karma... kommer du ihåg bullarna du inte bjöd på?

256

nicko: cb:s skivbromskit för länkpinneframvagn på orginalspindel bubbla , och det verkar funka bra.. jag har ju inte kört så fasligt mycket..
gb: jag ska baka små holländska kakor till dig så ditt karma går i topp..

257

masen skrev:

gb: jag ska baka små holländska kakor till dig så ditt karma går i topp..

Men dom får man inte köra bil på va?

258

gissa....

259

Default/lol  Default/lol

En barndoor SKA jag ha ICQ/ab
Och till sommaren ska jag åka vwbuss ICQ/ab  Det är säkert Default/tongue

260

Ställer mig i raden av beundrare ICQ/ag  Grattis .

261

har grejsat i garaget ikväll, hittat felorsak och åtgärdat en av två.. men där står jag och tittar på bilen i garaget och kommer på mig själv att jag är rätt nöjd, väldigt nöjd faktiskt, för där står en barndoor!! jag har hållit på länge nog med detta för att veta att den här sommaren kommer bjuda massor med justeringar, det är nämligen massor att justera på en bil som egentligen är helt nybygge då allt är rört på den! men till nästa år kommer den förhoppningsvis vara bättre injusterad och mer användarvänlig. sista tiden har varit intensiv och det har nästan förtagit glädjen men nu börjar det komma över mig igen för nu är det inte så långt bort med att jag skall få åka till vardags med den.. det är lite som med ett myntinkast , slanten är ilagd men har inte landat än.....men snart! och vad det gäller färg så kommer jag bättra i den nya plåten men inget mer ! och det i korrekt gröna och vita färg .omlackering kommer aldrig att ske under mitt ägandeskap! återigen tack för den hjälp jag fått och tack för peppande kommenterer. nu kör vi på...

262

Njut nu! Det förtjänar du!

Man måste tänka på det positiva och i nuläget när man håller på med långtidsprojekt, jävligt lätt att se hur mycket det är kvar och tappa motivationen och dö ut i entusiasm!

Jag är väldigt avundsjuk iaf, får hoppas du får en huvudvärksfri sommar med bussen!

Sweet Loretta Fart
She thought she was a cleaner
But she was a frying pan

263

Jag var förbi ikväll och kikade när du var borta, såg ju underbart ut! ICQ/ag

264

Bra jobbat Masen ,det hade varit trevligt med lite fler bilder under byggets gång , men med tanke på tidspressen så klandrar jag dig inte.
Lycka till med resten nu !

265

ska lägga ut lite bilder.. vad det lider! kunde inte hålla mig utan besudlade hedemora med en obesiktigadoförsäkradjätteObusstur igår och det med ett leende på läpparna från början till slut och om man bortser från ett visst glapp i styrsnäckan och en ljudnivå som endast en folkraceförare skulle uppskatta ....och jag då.. så är det förbannat roligt!

266

Obesiktat? visst ja, du fick inte igenom den...  ICQ/ae ja upp med lite bilder nu  ICQ/ag

267

skulle jag kunnat lägga upp men jag sitter 910 meter under jord och bildena är hemma i datorn... gb:barndoor, widefive,outlaw...jag står över lagen.... jag äger hedemora..och världen.. när jag blir president ska allt utan widefive förbjudas..mmoouuhahahaha!

268 Senaste redigerad av larsson (2013-05-18 09:08:18)

Jaha. Nu har fläktarna lagt av i gruvan igen. Och där sitter Anders på 910 meter under jorden och har dåligt med syre……

Anders president, hehehehe

a rainy day in the bus is better than a good day in the office
63 splitbuss 74 bay/porsche dh

269

ICQ/ab

270

Fränt ICQ/ag

271

Bra jobbat!!! ICQ/ab

272

Så jäkla underbart!!!!!!!!!

Medlem i Halmstad Luftkühlers