Står i Göteborg och väntar på att åka ombord på färjan till fredrikshamn! 
|o\ /o| Barndoor 1955 Mo & Domsjö AB |o\ /o|
Den ultimata verktygs/reservdels listan på resa
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Dagens händelser
Sidor Föregående 1 … 78 79 80 81 82 … 150 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Står i Göteborg och väntar på att åka ombord på färjan till fredrikshamn! 
Veteranmarknad i Skövde i dag. Många fina vw's blandanat en trevlig prick i en röd soltakare sen såg jag en blå/vit bubbla och en splitpikup.
Fy dej, det är ju lag på det. 
Idag ringde dekalmannen, panelen inbokad för dekalsättning fredag den 24....lagom till Fan Fest. Det betyder att jag inte hinner upp på fredagen.... 
Sådärja, då var det klart.
Bubblan besiktigad och körbar i två till, yessssssss tredje gången gillt.
Bubblan startar, så nu jäklar ska den bes på måndag i Tagene Göteborg.
Tredje gången gillt,,,,,,,,,,
stenis
orust
Hittade lite roliga saker i Danmark allt!

Hitta även dessa men köpte inte!

Fick hem lev. en rostig -76bay Eh.. blir bra att bygga ytterligare en "skvader "av..
bild så ni förstår det e sant
ja den e rostig.. men skall endå inte spara sååå mycket..
Men det blir en byggtråd om det senare..

på denna bilden ser den riktigt frisk ut... 
Fick äntligen hem nya tornen till 69an. Filat på 10-tal olika layouter, men bestämde mig för att välja en nästan helt avskalad version för att minimera körtiden i vattenskäraren. Tanken är att köra med äldre stötdämpare, men har inte riktigt bestämt mig än hur jag skall få till stötdämparfästet. Antingen blir det en distans uppe, annars lär man leta reda på någon som har en ordentlig kantpress. Aja blir en prototyp som förhoppningsvis duger till bruksbubblan.

Blästrat och tvättat ett par toppar till min 30 hästare inför kommande renovering. Den första toppen var så gott som klar när jag lyckdes tappa den i backen och hörnan på en fläns knäcktes. Skit också. Det var bara att rota fram en till topp och börja om från början.
Laga flänsen...
Laga flänsen...
Jag är ingen kung på att svetsa lättmetall så det blev enklare och billigare att ta en annan.
Jag drog sönder rattlåset och tjuvkoplade min folka idag på besiktningen för att tändningslåset hade gått i baklås (såg ut som någon har brutit i den i vinter
) så jag kunde linka hem, en timme senare så blev den godkänd på det som jag fick 2or på i går, så nu är det bara att sänka och montera ett nytt lås 
Grattis, Johan 
Sitter på nålar, sambon är på väg till åkersberga för att besikta sin bubbla. Hoppas.
Slo'white nybesiktigad och godkänd trots trasig halvljuslampa,den funkade när jag åkte ifrån garaget till Carspect(800 meter)

Åkte och hämtade ett lik(typ1, 69a) i Nora,tydligen så betyder lite rost nåt helt annat i dom trakterna
Stått i garage sen 93,ja det är ju bra men är den rostig som fan när man ställer in den så kan
du ge dig fan på att den är minst lika rostig när man rullar ut den

Grattis, Johan
Tack 
Jag var också och besiktigade i dag, 61a bussen var på tur denna gång, gick precis igenom, bromsarna bak var lite ojämna.
Imorgon bär det av till Tydingesjön (ligger nånstans mitt i Skåne) för camping och veteranmarknad 
Rör det rör, rör det Tallrot's!
.. Jag brallar på mig!
På väg till Båstnäs skroten i Töcksfors för att bärga ett nytt
Projekt
Projekt
Have fun 
Projekt
Hur går man tillväga för att få köpa därifrån?
Vart på Low Spring meet i Stenungsund, äldsta bilen med äldsta gubben vann People Choice.
stenis
orust
Sidor Föregående 1 … 78 79 80 81 82 … 150 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Dagens händelser
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.