låter ju nästan som alla har sina snart ute.....härligt 
Då kommer väl alla till Lycksele 
bilar i familjen. 74:a bay dubbelhytt, vw rod & typ1 -58:a
Das Auto Skellefteå
om det vore så väl.....hade nog varit trevligt men sparar bubblan till br trippen...
62:a typ1 "Caffen"
70:a T2 kleinbuss 221
86:a T3 Dubbelhytt
min är ute nu 
nån som är sugen för en vw-träff 9-10-11maj säg till vilket av datum som är bäst 
Nu krockar ju datumet med Lycksele. Men Bilträffen i Luleå då brukar ju generera en VW-hörna 
okej men var det inte den 24? i lycksele? annars har vi i gammelstads träffarna....Såg en ljusblå bubbla med takräkte körandes mot bensbyn den var fin fin
Nån som vet vems det var?
Daniel heter han. Tror inte han kollar här värst mkt. Planerar nästan att gräva fram min under dagen då jag hunnit få ordning på alla andra bilar nu.
okej men var det inte den 24? i lycksele? annars har vi i gammelstads träffarna....Såg en ljusblå bubbla med takräkte körandes mot bensbyn den var fin fin
Nån som vet vems det var?
Keytown meet krockar med Lycksele. Samma helg. :s
25e maj
keytown visst är det som är vid biltema?
Daniel heter han. Tror inte han kollar här värst mkt. Planerar nästan att gräva fram min under dagen då jag hunnit få ordning på alla andra bilar nu.
det låter bra 
keytown visst är det som är vid biltema?
Jopp det är det.
http://allevents.in/Lule%C3%A5/KEY-TOWN … 6125511857
ja e på 
Men visst var det några som ville åka till Lycksele? Det roliga där är ju att det kan bli lite festligheter har jag hört
Jag har tänkt åka dit iaf
1966 1300, 1973 Kleinbus, 2012 T5 biogasbuss
Självklart ska ni åka till Lycksele
eller är ni oroliga för länskampen 
Das Auto Skellefteå
jag vill och har tänkt åka bara ekonomin tillåter...
Ett av tävlingsgrenarna i länskampen blir en från Ö-vik känd tävling, man ska gå i sittande ställning uppför en brant sluttning på tid. bifogar en bild på regerande mästaren

Das Auto Skellefteå
Så han demonstrerar inte ap-kroppen man enligt rykten ska ha för att passa i Italienska bilar? 
Vi kan ha lördagsfika på Ruter Retro Café i Boden framöver, bla Porscheklubben samlas där vet jag varje lördag och många andra gamla sköna bilar.
vore nice som fan
när drar de igång i gammelstan?
Igår vaknade -66an till liv efter näst an 2år i törnrosasömn. Blir ju helt kär bara jag hör ljudet. Vad jag tycker om den bilen:)
Provturen visade att bromsarna inte drog jämt. Ska ut och se om jag kan motionera igång oken eller om det krävs större åtgärder.
Var också på premiärtur utanför byn igår. Lite halvtrötta bromsar men största problemet är att den är svårstartad varm. Har inte fått denna motor i klockrent utförande än.
Lördag 11/5 är det sportvagnsdagen www.facebook.com/events/299035120226470 … 54fb542305 och de kör en runda Luleå-Boden-Älvsbyn-Luleå med beräknad ankomst i Boden på Ruter Retro Cafe kl 10.40. Kul att kolla och så kan vi bubbla o bussfolk stanna efter och fika där.
kan fråga när dom brukar börja i gammelstan...
fika i boden lät ju trevligt..... 
i gammelstad brukar börja i juni men om det är soligt å varmt så börjar dom tidigare