126

låter ju nästan som alla har sina snart ute.....härligt ICQ/ag

Fake split -67 såld

127

Då kommer väl alla till Lycksele ICQ/ad

Man få va som man är när man in't blev som man skulle
bilar i familjen. 74:a bay dubbelhytt, vw rod & typ1 -58:a
Das Auto Skellefteå

128

om det vore så väl.....hade nog varit trevligt men sparar bubblan till br trippen...

57:a typ1 "Buzen"
62:a typ1 "Caffen"
70:a T2 kleinbuss 221
86:a T3 Dubbelhytt

129

min är ute nu  ICQ/ag

Fake split -67 såld

130

nån som är sugen för en vw-träff 9-10-11maj säg till vilket av datum som är bäst ICQ/ag

Fake split -67 såld

131

Nu krockar ju datumet med Lycksele. Men Bilträffen i Luleå då brukar ju generera en VW-hörna ICQ/ab

Man vet inte att man inte kan innan man provat.

132

okej men var det inte den 24? i lycksele? annars har vi i gammelstads träffarna....Såg en ljusblå bubbla med takräkte körandes mot bensbyn den var fin fin ICQ/ab Nån som vet vems det var?

Fake split -67 såld

133

Daniel heter han. Tror inte han kollar här värst mkt. Planerar nästan att gräva fram min under dagen då jag hunnit få ordning på alla andra bilar nu.

Sanningen kan göra ont men det gör även ett slagskott med puck rakt på pungen.

134

VwSimon skrev:

okej men var det inte den 24? i lycksele? annars har vi i gammelstads träffarna....Såg en ljusblå bubbla med takräkte körandes mot bensbyn den var fin fin ICQ/ab Nån som vet vems det var?

Keytown meet krockar med Lycksele. Samma helg. :s
25e maj

135

keytown visst är det som är vid biltema?

Fake split -67 såld

136

Ika skrev:

Daniel heter han. Tror inte han kollar här värst mkt. Planerar nästan att gräva fram min under dagen då jag hunnit få ordning på alla andra bilar nu.

det låter bra  ICQ/ag

Fake split -67 såld

137

VwSimon skrev:

keytown visst är det som är vid biltema?

Jopp det är det.

http://allevents.in/Lule%C3%A5/KEY-TOWN … 6125511857

138

ja e på ICQ/ab

Bubbelicious For Life

139

Men visst var det några som ville åka till Lycksele? Det roliga där är ju att det kan bli lite festligheter har jag hört ICQ/ab Jag har tänkt åka dit iaf

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _  _ _ _ _  _ _ _ _ _
            1966 1300, 1973 Kleinbus, 2012 T5 biogasbuss

140

Självklart ska ni åka till Lycksele ICQ/ab eller är ni oroliga för länskampen ICQ/ad

Das Auto Skellefteå

141

jag vill och har tänkt åka bara ekonomin tillåter...

Bubbelicious For Life

142

Ett av tävlingsgrenarna i länskampen blir en från Ö-vik känd tävling, man ska gå i sittande ställning uppför en brant sluttning på tid. bifogar en bild på regerande mästaren Default/lol http://i1004.photobucket.com/albums/af162/falmarksheden/IMAG0173-1_zps77aa5327.jpg

Das Auto Skellefteå

143

Så han demonstrerar inte ap-kroppen man enligt rykten ska ha för att passa i Italienska bilar? Default/lol

144

Vi kan ha lördagsfika på Ruter Retro Café i Boden framöver, bla Porscheklubben samlas där vet jag varje lördag och många andra gamla sköna bilar.

145

vore nice som fan ICQ/ag när drar de igång i gammelstan?

Bubbelicious For Life

146

Igår vaknade -66an till liv efter näst an 2år i törnrosasömn. Blir ju helt kär bara jag hör ljudet. Vad jag tycker om den bilen:)

Provturen visade att bromsarna inte drog jämt. Ska ut och se om jag kan motionera igång oken eller om det krävs större åtgärder.

147

Var också på premiärtur utanför byn igår. Lite halvtrötta bromsar men största problemet är att den är svårstartad varm. Har inte fått denna motor i klockrent utförande än.

Sanningen kan göra ont men det gör även ett slagskott med puck rakt på pungen.

148

Lördag 11/5 är det sportvagnsdagen www.facebook.com/events/299035120226470 … 54fb542305 och de kör en runda Luleå-Boden-Älvsbyn-Luleå med beräknad ankomst i Boden på Ruter Retro Cafe kl 10.40. Kul att kolla och så kan vi bubbla o bussfolk stanna efter och fika där.

149

kan fråga när dom brukar börja i gammelstan...
ICQ/ag fika i boden lät ju trevligt..... ICQ/ab

Fake split -67 såld

150

i gammelstad brukar börja i juni men om det är soligt å varmt så börjar dom tidigare ICQ/ab

Fake split -67 såld