Jag har ett universalkit liggandes och tänkte att det skulle sitta som en smäck i min bubbla 1965 tillverkad 1964.
Man brukar ju koppla på sig på låspinnen i dörren men sådana finns ju inte i bubblan. Då får det bli på armen som ansluter på handtaget på insidan tänkte jag och satt vid passagerardörren och funderade, går ju inte heller iom att handtaget går både fram och bak för att öppna/låsa. Efter lite tankar har jag hittat en lösning på det hela och går då över till förarsidan och märker att den inte går att låsa från insidan! Där sprack den planen!
Nu undrar jag om någon gjort eller sett lösningar på centrallås på de gamla bubblorna?
En annan tanke är om man kan sätta in dörrmekanismen från en senare bubbla för de kom väl med låspinne någon gång?
Någon som gjort denna dörrmekanism swapen och gärna lyckats ha kvar de gamla dörrsidorna och handtagen?
Kanske man bara kan ta kistan från en senare med låspinne och få att funka?
Som sagt jag har bara ägt denna bubblan och har inte full koll på ändringar vid årsmodeller så därför blir det mycket frågor och tankar. Förstår att detta förmodligen kommer bli ett custom jobb om det ska funka och det är inga problem för min del, men jag vill ju inte heller lägga tusen timmar för att detta ska gå 
Jag hoppas vi tillsammans kan klura på detta och kanske hitta en lösning!
--------------------------------
(o\!/o) Typ1 -65