Centrum mutter och främre bromsbelägg vet du var det finns 
Kom å hämta när du behöver.
Lykta och askkopp hittade jag, vettefan var ljusomkopplaren tagit vägen... En fin vänster bakskärm finns åxå men den får du bjuda nåt för, tex en smugglad flaska whiskey ;-) så fixar jag tom ner grejerna till Gävle när jag ska dit på dop om en par veckor.
Vad säjs om det?
Fan va alla är så snäll då, man blir ju nästan tårögd
Fan det minskade snabbt på den där inköpslistan.
Tar gärna koppen å lampan men Jag får återkomma om skärmen, fick precis PM att det finns 2 bakskärmar i stan.
Vilket datum är dopet? Så jag inte hojtar till för sent
Film och fotonörd.
Byggtråd för min Oval The OldSpeed Outlaw
Byggtråden för La Cholita å Krush Groove hittar ni HÄR
Limmy: Står en flaska Lauders 1L i garaget som det bara är att ta och byta mot, om det skiter sig med dom andra två skärmarna 
///J
Vi åker ner den 19:de. Vi stämmer av nån dag innan hur och vad som ska med.
Hörs, häjj! 
Mjo mindre diameter = mindre snurr på fläkten = mindre kylning... Åh den ökade "effekten" som man får i motorn av det mindre motståndet är väl inget man är ute efter iaf i en orginalglidare så då är de nog bättre å ha bra kylning i trafikljusen
Även om det är snyggt
Hur går det?
Gärna bildsvar 
--------------------------------
(o\!/o) Typ1 -65
Tja har inte hänt så mycket alls, soppatorsk på pengar skulle man kunna säga
har ju 2,5 mil till garaget jag är i och behöver bensinen till att ta mig runt i stan.
Ska dock dit och prova bakskärmar å modda dit lysen i helgen.
Film och fotonörd.
Tråkigt när pengarna sinar 
Håll lågan uppe och kämpa!
Kanske ska starta en insamling? 
--------------------------------
(o\!/o) Typ1 -65
Tja har inte hänt så mycket alls, soppatorsk på pengar skulle man kunna säga
har ju 2,5 mil till garaget jag är i och behöver bensinen till att ta mig runt i stan.
cykla? 
61 2013-04-19 22:09:09 Senaste redigerad av JimmyEriksson (2013-04-20 08:22:11)
På nått vis kände jag på mig att nån ja känner skulle skriva så där
Dionysius: lågan är uppe
haha nä det ska inte bli nån bidrags bubbla, iof har det skeppet redan seglat men ändå
Tanken från min sida har alltid vart att den skulle bli klar till nästa år, men bara det rullar in lite stålar så kan man fortsätta.
men nu har ja nog det mesta på den där listan snart. Sen är det bara sätta en jäkla fart igen
Film och fotonörd.
JimmyEriksson skrev:Tja har inte hänt så mycket alls, soppatorsk på pengar skulle man kunna säga
cykla?
+1 kom igen jimmy YOU can do it! 

Updates bitch!... plz 
Jävlar vad han greppar fälgen. Ville han släppa den sen eller? 
NÄÄÄÄ det ville jag fasen inte, men tror inte Tony ville släppa iväg dom heller för dom satt som en smäck på hans Bay.
Update? har inte hänt så mycket mer än, men en sak är säker iaf, det hinner inte bli nån seriös lack om den ska rulla i sommar,
just nu är prio1 å lyfta karossen å slänga dit gummilisten mellan platta å kaross, sen ska den smällas ihop å besiktas fort som fan
kommer lite updates till helgen tror ja
Film och fotonörd.
Jävlar vad han greppar fälgen. Ville han släppa den sen eller?
Eller hur? Tror till och med att det myntades uttryck som "nån gång i livet ska jag äga sånna här" 
67 2013-05-09 22:04:08 Senaste redigerad av JimmyEriksson (2013-05-09 22:05:15)
Jhapp en liten update då, Pengar är det inte gott om så det går därför lite sakta, plus att farsans cancer han fick för 2 år sen men som gick ner ordentligt har blomma upp ordentligt igen, så det blir en jäkla massa resor till sjukan..
men som jag skrev tidigare så har ja ändra alla tankar runt bygget, så nu blire snabbfixa allt så man får ut den på gatan till BRC#3
har inget tändlås så det blir brytare å startknapp så länge.
har någon ett par billiga fotsteg så är ja intresserad
har börja spackla å slipa upp hela karossen nu, men fan va kass jag har blivit på att känna gropar med händer 
aja det blir säkert gropigt å bra.
ska ut imorn och försöka slipa till det sista, förutom huven fram för ja tror inte jag har slippapper så det räcker.

Fick även lite hjälp av brorsonen min.
barnarbete is the shit

Film och fotonörd.
Bra Jimpa... slit ut de små stackarna först 

Har nog ett tändningslås, hoppas med nyckel, över från buggyn.
Annars tror jag att jag har ett tändningslås ska ut å gräva i ladan, nåt annat du saknar?
Bra jobbat..
Hmm om blom har lås så kan jag bara komma på blinkersspak, och främre motorfäste, sen kommer ja inte på nått mer,
Men ju mer jag sitter i garaget å kollar på bilen nu så dyker en ny fråga upp 
Biltemas primer står den imot regn? Med andra ord kan man dra på primer på hela å köra med skiten en sommar? Diggar fan den mattbrun/röda
Film och fotonörd.
Om det e en epoxi så e det lungt.då den e tät.. fast dom flesta billiga primers bör man överlackera snarast..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062 typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058 typ1 oval-56 "Maximiliam" vilande tråd.:-(
Hmm ok, får klura lite hur jag ska göra
Film och fotonörd.
Hmm om blom har lås så kan jag bara komma på blinkersspak, och främre motorfäste, sen kommer ja inte på nått mer,
Men ju mer jag sitter i garaget å kollar på bilen nu så dyker en ny fråga upp
Biltemas primer står den imot regn? Med andra ord kan man dra på primer på hela å köra med skiten en sommar? Diggar fan den mattbrun/röda
Varren var lackad med Biltemas primer och du vet ju vad den har fått stå emot 
Ja tänkte precis samma, nice mattröd :-)