Samma här. /Anders
VW 1300 -66
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar säljes » DIN-AUX (mp3) adapter gamla blaupunkts (även ny 2017 bluetooth modell)
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 … 9 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Samma här. /Anders
Jag är fortsatt intresserad!
Jag köper en med om det finns
Imorgon lägger jag en beställning på elektronikboxarna så har jag förhoppningsvis dem i nästa vecka och bygger klart så fort de dimper ner med posten.
Har du en över till en granne?
Önskar en till mig om det går?
Har du en över till en granne?
Klart grannen skall ha en! Vill du att jag tar med den när jag åker upp igen (10 juni) eller skall jag posta den?
Nu är det slut på preliminärbokningarna. (GAAS blev sista). Plastboxarna att bygga i är beställda så adaptrarna borde bli färdiga under nästa vecka. De blir byggda enligt prototypen.
Varit och vägt prototypen. Pris inkl frakt (vadderat kuvert) blir 155kr. Till Finland blir det 167kr inkl frakt.
Återkommer med betalning/ insamlande av adresser när de är färdiga.
Stenberg skrev:Har du en över till en granne?
Klart grannen skall ha en! Vill du att jag tar med den när jag åker upp igen (10 juni) eller skall jag posta den?
Låter bra! Hmm, vi kan säga att du tar den när du kommer upp, men skulle jag råkas få igång nått luftkylt innan så ropar jag till
jag tar gärna en med om det inte är för sent?
Jag kan hoppa över min om någon annan vill ha den. Kom på att jag inte alls har någon sådan kontakt
Färdigt för beställning! Kika i inlägg nr1 där jag uppdaterat med info
Glömde fråga om det önskas en kabel för styrström (till tex slutsteg). Jag provade detta själv i pickisen häromdagen och det verkar fungera. Då jag inte långtestat blir det lite på egen risk om man vill ha det, det jag kan tänka är att då denna går precis vid ljudsignalkablarna finns viss risk för störning.
Knep o knåp verkstaden flyttade ut i det vackra vädret. Fått in några betalningar och dessa åker på lådan imorgon, så flyter posten på borde ni ha dem på måndag.
kul å se att nån har bra väder iaf. Kiruna levererar inte riktigt vår väder än...
Jodå, nu börjar solen skymmas bakom träden så jag lägger av för idag. 17 grader på altanen. 15st färdiga Skall testas imorgon och så åker de som betalat på lådan.
Sådär då var alla färdiga. Har delar över så att jag kan göra fler, så är någon annan än de i listan intresserade så går det nog att ordna.
De i listan som hört av sig borde ha sin i lådan på måndag, eller när posten behagar dela ut.
Fortsatt trevlig helg
/Frederik
Tänkte bara säga att jag håller en åt alla som reserverat en, så ni kan vara lugna om ni missat att de är färdiga. Vet ni att ni inte längre vill ha en så säg gärna till så stryker jag er.
Alla som hört av sig i helgen med en adress är skickade. Nästa posttillfälle blir imorgon
Följande är skickat till
-Michaelth
-Sandbäck
-ioor_21
-Chompa
-ThomasK
-Googleman
-Harry
-Nyna
-magher (2st)
-Jolenser
-bdagman
-Ant
-datsuntony
-GAAS
Hoppas ni har dem imorgon. Hör gärna av er när ni fått dem eller om det är några frågor. Hoppas de är till belåtenhet
Åker in till stan nu så snart går sista chansen att få sitt ex postat idag. Annars skall jag nog in en sväng imorgon eller på onsdag igen
Tack
Låg i lådan idag!!
Ser kanon ut, får testa den senare.
Med vänlig hälsning
GAAS
Tack
Låg i lådan idag!!
Ser kanon ut, får testa den senare.
Med vänlig hälsning
GAAS
Samma för mig. Stort tack !
MVH
Anders
i lådan ser bra ut!!
Hoppas ni blir lika nöjda med funktionen också!
Att jag var lite nyfiken på när ni fick dem var för att jag tycker det ibland tagit längre än det bör för brev att komma fram. Jag misstänker nästan att posten slarvar att tömma brevlådan närmast mig. Nu testade jag att lägga några på den och några på en annan låda. Alla "ni" åkte på den andra lådan.. OT (men det är ju min tråd så..), men fick ingen den idag från min närmaste låda skall jag bojkotta den.
Fick min idag också! funkar finfint!
stort tack
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 … 9 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar säljes » DIN-AUX (mp3) adapter gamla blaupunkts (även ny 2017 bluetooth modell)
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.