51

Samma här. /Anders

VW 1200 -60
VW 1300 -66

52

Jag är fortsatt intresserad!

Opel Rekord P2 1962
Ferguson TED 20 1953
Volvo T31
Suzuki K50 1976

53

Jag köper en med om det finns

54

Imorgon lägger jag en beställning på elektronikboxarna så har jag förhoppningsvis dem i nästa vecka och bygger klart så fort de dimper ner med posten.

55

Har du en över till en granne?

56

Önskar en till mig om det går?

GAAS

57 Senaste redigerad av Frederik (2013-04-26 08:20:58)

Stenberg skrev:

Klart grannen skall ha en! ICQ/ad Vill du att jag tar med den när jag åker upp igen (10 juni) eller skall jag posta den?

Nu är det slut på preliminärbokningarna. (GAAS blev sista). Plastboxarna att bygga i är beställda så adaptrarna borde bli färdiga under nästa vecka. De blir byggda enligt prototypen.

58 Senaste redigerad av Frederik (2013-04-26 11:26:14)

Varit och vägt prototypen. Pris inkl frakt (vadderat kuvert) blir 155kr. Till Finland blir det 167kr inkl frakt.

Återkommer med betalning/ insamlande av adresser när de är färdiga.

59

Frederik skrev:
Stenberg skrev:

Klart grannen skall ha en! ICQ/ad Vill du att jag tar med den när jag åker upp igen (10 juni) eller skall jag posta den?

ICQ/ag
Låter bra! Hmm, vi kan säga att du tar den när du kommer upp, men skulle jag råkas få igång nått luftkylt innan så ropar jag till ICQ/ab

60

jag tar gärna en med om det inte är för sent?

61

Jag kan hoppa över min om någon annan vill ha den. Kom på att jag inte alls har någon sådan kontakt ICQ/ab

VW DH 1977
VW1303S 1973
Yamaha SR500 1980
Fixed Gear, Skateboard

62

Färdigt för beställning! Kika i inlägg nr1 där jag uppdaterat med info

63

Glömde fråga om det önskas en kabel för styrström (till tex slutsteg). Jag provade detta själv i pickisen häromdagen och det verkar fungera. Då jag inte långtestat blir det lite på egen risk om man vill ha det, det jag kan tänka är att då denna går precis vid ljudsignalkablarna finns viss risk för störning.

64

Knep o knåp verkstaden flyttade ut i det vackra vädret. Fått in några betalningar och dessa åker på lådan imorgon, så flyter posten på borde ni ha dem på måndag.

http://i169.photobucket.com/albums/u206/pickabay/44E8B976-5BBF-461B-B10F-E8FCF3D123C0-608-000000F55D9BA040_zpse834db5c.jpg

65

kul å se att nån har bra väder iaf. Kiruna levererar inte riktigt vår väder än...

66

Jodå, nu börjar solen skymmas bakom träden så jag lägger av för idag. 17 grader på altanen. 15st färdiga ICQ/ab Skall testas imorgon och så åker de som betalat på lådan.

67

Sådär då var alla färdiga. Har delar över så att jag kan göra fler, så är någon annan än de i listan intresserade så går det nog att ordna.

De i listan som hört av sig borde ha sin i lådan på måndag, eller när posten behagar dela ut.

Fortsatt trevlig helg
/Frederik

68

Tänkte bara säga att jag håller en åt alla som reserverat en, så ni kan vara lugna om ni missat att de är färdiga. Vet ni att ni inte längre vill ha en så säg gärna till så stryker jag er.

Alla som hört av sig i helgen med en adress är skickade. Nästa posttillfälle blir imorgon ICQ/ab

69 Senaste redigerad av Frederik (2013-05-05 12:19:08)

Följande är skickat till

-Michaelth
-Sandbäck
-ioor_21
-Chompa
-ThomasK
-Googleman
-Harry
-Nyna
-magher (2st)
-Jolenser
-bdagman
-Ant
-datsuntony
-GAAS

Hoppas ni har dem imorgon. Hör gärna av er när ni fått dem eller om det är några frågor. Hoppas de är till belåtenhet ICQ/ab

70

Åker in till stan nu så snart går sista chansen att få sitt ex postat idag. Annars skall jag nog in en sväng imorgon eller på onsdag igen ICQ/ab

http://i169.photobucket.com/albums/u206/pickabay/7F3C5077-CB5B-4625-BC9E-EDA944E01089-2240-0000031633832712_zps0c71cfd6.jpg

71

Tack
Låg i lådan idag!!
Ser kanon ut, får testa den senare.
Med vänlig hälsning
GAAS

GAAS

72

GAAS skrev:

Tack
Låg i lådan idag!!
Ser kanon ut, får testa den senare.
Med vänlig hälsning
GAAS

Samma för mig. Stort tack  ICQ/ab !

MVH
Anders

VW 1200 -60
VW 1300 -66

73

i lådan ser bra ut!! ICQ/ag

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

74

Hoppas ni blir lika nöjda med funktionen också! ICQ/ab

Att jag var lite nyfiken på när ni fick dem var för att jag tycker det ibland tagit längre än det bör för brev att komma fram. Jag misstänker nästan att posten slarvar att tömma brevlådan närmast mig. Nu testade jag att lägga några på den och några på en annan låda. Alla "ni" åkte på den andra lådan.. OT (men det är ju min tråd så..), men fick ingen den idag från min närmaste låda skall jag bojkotta den.

75

Fick min idag också! funkar finfint!
stort tack ICQ/ab

---  java grün bubbla -66  ---
---  ulmen grün buss -71  ---