1

var det inte nån som jobbade där som stuntman?
kanske kan komma med lite tips på billigt boende i närheten. Gärna andra med som bor i närheten..
kommer att vara 8st..
tack på förhand.  ICQ/ab

2

Där har jag jobbat ! Knappt en nykter kväll... ICQ/ad  jobbade inte stuntman heller men jag kommer ihåg att det var nån sån, Micke nånting kanske...  Default/hmm

Enklast är väl campingen som finns i anslutning till HC annars finns det stugor på varenda byväg runtom , googla efter stugor  runt Hillerstorp och så...

Kul var det i alla fall !

You´ll never know...

3

campingen som hör till är riktigt bra. bodde där för ett par år sen.

militärhistoriskt intresserad och samlare av svensk militaria t o m 1945. har du nåt? pm:a!

4

Stuntmannen ni söker heter Micke Brolin alias T2 GrandSlam här på forumet.

5

Just så ja..

You´ll never know...

6

När skall ni dit? Är själv sugen på att åka dit med minsta dottern. Lagom tur från Varberg till Hillestrop i en bubbla.

7

Mohawk skrev:

När skall ni dit? Är själv sugen på att åka dit med minsta dottern. Lagom tur från Varberg till Hillestrop i en bubbla.

helgen V.26 tror jag det var

8

Bor en mil ifrån.... finns mycket billigt boende campingen är nog smidigast slipper köra........

Ghia cab 64  vw pickisDH 66 snart fin ,1303s vw buss 59 ``fejklyxen´´

9 Senaste redigerad av MrSpock (2011-04-11 19:22:42)

Själv bor jag ett stenkast därifrån (drygt 5 km "skogsvägen") ICQ/ab Hör för fan till och med tågtutan på somrarna!
Kan rekommendera antingen HC:s egna camping eller Ågårds Lantgårscamping, som ligger knappt 5 km därifrån som jag antar är billigare: http://www.campingliv.se/default.asp?c01tknkey=591
Eller vandrarhemmet i Gnosjö, nybyggt och väldigt fräscht: http://www.gnosjo.se/kulturochfritid/va … ff644.html

Eller så svetsar ni rosten på min VW Typ 1 så får ni bo på min tomt! ICQ/ab

Tar ni med era VWs hit så hojta till så man kan komma och kolla.

MVH
/ MrSpock

VW typ 1 - 68

10

Fan där har du ju en affärs ide ?

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

11

kisavw skrev:

Fan där har du ju en affärs ide ?

Vadå? Att de får svetsa rosten mot boende eller att ta med sina VW:s? ICQ/ab

MVH
/ MrSpock

VW typ 1 - 68

12

ja Att de får svetsa rosten mot boende . Låter ju kanon
du kan sitta och spreta med tårna vakta barnet och bara njuta sen smiter du iväg med Non poss också , ett par sånna så kan du rulla iväg bubblan för lack . Det blir ju riktigt kanon.

Hur gick det sist med tävlingen?

VW Typ 2 1967

13

kisavw skrev:

ja Att de får svetsa rosten mot boende . Låter ju kanon
du kan sitta och spreta med tårna vakta barnet och bara njuta sen smiter du iväg med Non poss också , ett par sånna så kan du rulla iväg bubblan för lack . Det blir ju riktigt kanon.

Hur gick det sist med tävlingen?

SR P4 Svensktoppen nästa, med menotometerknappar i publiken. Hade världens chans, spelade skitbra gjorde vi men...publiken bestod av tjejer i gymnasieålder. Och som ni alla förstår lyssnar de inte på blues...
Men nu är det inspelat så den 3/5 kl 11.00 sänds det inspelade uppträdandena på P4 Jönköping och man får ringa och telefonrösta. Gör det! ICQ/ab

Men seriöst talat, vår tomt är öppen om det skulle dyka upp nån VW som vill tälta och gå på HC - nemas problemas!

MVH
/ MrSpock

VW typ 1 - 68

14

v26 är vi på väg ner till Belgien  ICQ/ag

15

Låter kanon med bandet har ju tjuvlyssnat skall erkännas.

Samt om man vill bila lite så finns Vandrahem i Värnamo och en
sjysst camping i stan.

VW Typ 2 1967

16

I helgen var det öppning på H C, nu är sommaren här! Är det några på gång dit i år?

MVH
/ MrSpock

VW typ 1 - 68

17

Vet att lokala raggarbilsklubben ska dit på lördag.

Olle Sewerin en 45åring som trillat dit i VW träsket igen efter 20år