var det inte nån som jobbade där som stuntman?
kanske kan komma med lite tips på billigt boende i närheten. Gärna andra med som bor i närheten..
kommer att vara 8st..
tack på förhand. 
Där har jag jobbat ! Knappt en nykter kväll...
jobbade inte stuntman heller men jag kommer ihåg att det var nån sån, Micke nånting kanske...
Enklast är väl campingen som finns i anslutning till HC annars finns det stugor på varenda byväg runtom , googla efter stugor runt Hillerstorp och så...
Kul var det i alla fall !
campingen som hör till är riktigt bra. bodde där för ett par år sen.
Stuntmannen ni söker heter Micke Brolin alias T2 GrandSlam här på forumet.
Just så ja..
När skall ni dit? Är själv sugen på att åka dit med minsta dottern. Lagom tur från Varberg till Hillestrop i en bubbla.
När skall ni dit? Är själv sugen på att åka dit med minsta dottern. Lagom tur från Varberg till Hillestrop i en bubbla.
helgen V.26 tror jag det var
Bor en mil ifrån.... finns mycket billigt boende campingen är nog smidigast slipper köra........
9 2011-04-11 19:20:23 Senaste redigerad av MrSpock (2011-04-11 19:22:42)
Själv bor jag ett stenkast därifrån (drygt 5 km "skogsvägen")
Hör för fan till och med tågtutan på somrarna!
Kan rekommendera antingen HC:s egna camping eller Ågårds Lantgårscamping, som ligger knappt 5 km därifrån som jag antar är billigare: http://www.campingliv.se/default.asp?c01tknkey=591
Eller vandrarhemmet i Gnosjö, nybyggt och väldigt fräscht: http://www.gnosjo.se/kulturochfritid/va … ff644.html
Eller så svetsar ni rosten på min VW Typ 1 så får ni bo på min tomt! 
Tar ni med era VWs hit så hojta till så man kan komma och kolla.
/ MrSpock
VW typ 1 - 68
Fan där har du ju en affärs ide ?
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967
Fan där har du ju en affärs ide ?
Vadå? Att de får svetsa rosten mot boende eller att ta med sina VW:s? 
/ MrSpock
VW typ 1 - 68
ja Att de får svetsa rosten mot boende . Låter ju kanon
du kan sitta och spreta med tårna vakta barnet och bara njuta sen smiter du iväg med Non poss också , ett par sånna så kan du rulla iväg bubblan för lack . Det blir ju riktigt kanon.
Hur gick det sist med tävlingen?
VW Typ 2 1967
ja Att de får svetsa rosten mot boende . Låter ju kanon
du kan sitta och spreta med tårna vakta barnet och bara njuta sen smiter du iväg med Non poss också , ett par sånna så kan du rulla iväg bubblan för lack . Det blir ju riktigt kanon.Hur gick det sist med tävlingen?
SR P4 Svensktoppen nästa, med menotometerknappar i publiken. Hade världens chans, spelade skitbra gjorde vi men...publiken bestod av tjejer i gymnasieålder. Och som ni alla förstår lyssnar de inte på blues...
Men nu är det inspelat så den 3/5 kl 11.00 sänds det inspelade uppträdandena på P4 Jönköping och man får ringa och telefonrösta. Gör det! 
Men seriöst talat, vår tomt är öppen om det skulle dyka upp nån VW som vill tälta och gå på HC - nemas problemas!
/ MrSpock
VW typ 1 - 68
v26 är vi på väg ner till Belgien 
Låter kanon med bandet har ju tjuvlyssnat skall erkännas.
Samt om man vill bila lite så finns Vandrahem i Värnamo och en
sjysst camping i stan.
VW Typ 2 1967
I helgen var det öppning på H C, nu är sommaren här! Är det några på gång dit i år?
/ MrSpock
VW typ 1 - 68
Vet att lokala raggarbilsklubben ska dit på lördag.