1

Det börjar dra ihop sig för lackering så jag undrar vart man hittar billiga gunnilister runt förnsterna? Bay -70 kanske man ska tillägga.

10w buss -57a
Pickup från -67

2

Köp inte för billiga, för de håller bara 1-2 säsonger tyvärr..

3

Har du de gamla kvar kanske du ska läsa tråden som behandlar att förnya gamla lister med glycerin i babbelsektionen?

Grinder and paint, makes me the welder I ain't

4

Verkar som ett bra tips!
Men runt framrutan har listen spruckit i kanterna så jag behöver ändå köpa några nya.
Något man ska ta från staterna eller finns det några andra sidor?

10w buss -57a
Pickup från -67

5

Man brukar ofta hänvisa till att köpa lister av "tysk kvalité" dessa finns hos många olika återförsäljare. Ibland omärkta men till ett högre pris än en till synes identisk motsvarighet. Det brukar ju löna sig att importera från US, åtminstone om man köper mycket, men jag handlar av bekvämlighetsskäl hos de svenska ÅF.

Grinder and paint, makes me the welder I ain't

6

Tackar för svaren!
blir att kontakta lite svenska firmor och se vad dom har att erbjuda.

10w buss -57a
Pickup från -67

7

Jag har haft några olika budgetlister men lackade ur på dessa och tog hem WCM-lister. Man kan inte tro att att budgetpryttlarna har samma syfte, så stor är skillnaden. jag vet inte hur WCM's kvalité är numera med då, för 10-15 år sedan, vad de top-notch!

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

8

Classicvw har en för 319:- tysk kvalitet.
Inte speciellt dyrt tycker jag ICQ/ab

Ät gul snö, det kan vara öl.