Här kommer länken igen samt en samlingsbild på hela kollektionen:
http://boxerville.wufoo.eu/forms/boxerv … sformular/

Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Boxervilleprylar - Sista beställningsdag SISTA APRIL 2013.
Sidor Föregående 1 … 4 5 6 7 8 … 11 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Här kommer länken igen samt en samlingsbild på hela kollektionen:
http://boxerville.wufoo.eu/forms/boxerv … sformular/

Hur är storlekarna på dessa? Ska jag som vanligtvis har M ta någon större storlek?
Hellberg: Tänkte du på alla kläderna eller något speciellt plagg?
Beställt. 
Hellberg: Tänkte du på alla kläderna eller något speciellt plagg?
Tänkte på hoodien med dragkedja 
OK. Jag är 186 cm/88 kg och jag kör på XL på Hoodies. L skulle faktiskt kunna funka - på gränsen, men XL är perfekt för mig. Tishorna funkar både L och XL - L sitter naturligtvis lite tightare, men detta förhöjer ju bara min perfekta figur och min totala avsaknad av både kärlekhandtag och ölmage 
Haha, tror L blir bra, blir nog beställning snart!
Hej!
Nu har jag bestämt mig. Undrar bara över kostnaden för frakten vad blir den? Och vart för jag över pengarna? Det står säkert någonstans...
Gott jobbat och tack på förhand!// Mikael
Hellberg jag är storlek M.
Jag har M på förra bv tshirten. Å L på hoodie med å utan dragkedja. Jag hade säkert kunnat ha M på hoodin oxå. Men tycker dom ska sitta lite lösare.
Så handla samma storlekar som vanligt. Riktigt bra kvaliteer var de vid förra sändningen
fråga. Vi är fyra i familjen och alla vill ha tröjor. Är det enklast att göra 4st ordrar i MITT namn och samfrakta dessa? eller?
Trekronor
Så där då va det beställt! 
OBS - Om någon skulle vilja ha hoodie eller tisha i XXXL - maila mig på [email protected]. Kläder i XXXL-storlek blir av ett annat märke, men samma kvalitet & pris.
Update - jag klistrar denna tråden fram tills tidsfristen går ut. Tack för alla beställningar - det ser ut som att hoodies-kvoten är säkrad! 
vill åxå ha!!!!
men i mitt fall en "vanlig" T-shirt.
(blev ju ingen sist)
Det finns ingen "normal" T-shirt med den snygga mörkgråa färgen?
Vi fixar åt dig med
Dock finns inte normaltishan i grått. 
Går det att få något litet tryck på framsidan av huvtröjan? Som t ex en bubbla eller en buss
. Det hade varit riktigt najs

Lade en beställning på 2 zipphoddies och så maila jag dig om 3 till på samma order. hoppas att det blev rätt.
Trekronor
Fredde: Dessvärre blir det mycket dyrare då eftersom man måste ha en ny schablon och dubbeltrycka (dvs. ta ut hoodies, låta den torka, vända, ladda om maskinen, trycka igen. Därför valde jag att bara köra ena sidan.
Ni som har skickat mail eller PM om tillägg osv - jag har koll på er 
goopher vad är det för märke på t-shirtsen ?
Är det Fruit of the loom ? Vill ha men vill inte ha korvskinn på mig 
Ska lägga en beställning snart då kanske... bara t-shirtsen inte är för små...

easos: Det är ett märke som heter Gildan. Beställde du någon av de förra tishorna? Vi kör samma den här gången. 
Hur gjorde vi vid förra beställningen? Var det inte så att du skickade vart kosingen skulle ta vägen 
Blir det en kall sommar så är man snart rustas med en fin huvtröja
.
Blir det mössa till höstkollektionen??
Nu har jag redan beställt men va det inga klibbor i år?
Guppkepa hade varit trevligt! 
Inga kepsar? 
Hallå! Ursäkta sena svar, har varit i London på jobb.
Fredde: Alldeles riktigt
Jag kommer snart att börja skicka ut betalningsinfo. Funderar starkt på en mössa till hösten... har redan spanat in några coola varianter.
Sandbäck: Dessvärre hann jag inte med klibbor den här gången, men det kanske blir sådana lite senare. De kostar betydligt mindre att skicka åckså - går ju med vanligt brev. Stay tuned! 
vwbubbla66: Samma här - jag han inte försäkra mig om att det fanns en bra kepa i rätt kvalitet och färg. Kanske får bli till hösten.
Alla som PM'at och mailat: Jag håller koll på era beställningar, och om det är några frågetecken inför tryck så hör jag av mig. Tack ska ni ha allihopa!
Sidor Föregående 1 … 4 5 6 7 8 … 11 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Boxervilleprylar - Sista beställningsdag SISTA APRIL 2013.
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.