Hur tar man en "skärmbild" ?
På min laptop finns inte heller strecket, men på min stationära finns det där. Knasigt.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Förbättringar
Sidor Föregående 1 … 7 8 9 10 11 … 22 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
På min laptop finns inte heller strecket, men på min stationära finns det där. Knasigt.
Finns en knapp på tangentbordet som heter PrtSc som tar en bild på allt som du ser för tillfället på din bildskärm. För att sedan se bilden måste du klistra in den i en bildeditor t.ex paint.
Ja, det funkade inte för mej såklart... 
Ja, det funkade inte för mej såklart...
ok,
1. Tryck på PrtSc
2. Öppna paint (start->program->tillbehör->Paint)
3. Välj Edit->paste
Kan tänka mig att det är denna du menar: 
Ja, det är den, men min är så liten så den är inte läsbar...som ett vitt streck bara.
Hmmm... ska kolla upp detta. Skumt att inte jag ser den bara.
...och externa länkar öppnar numera i egna fönster / flikar! 
Perfekt!
Hade man nu bara haft en markering på vilka trådar man tidigare skrivit i så hade det varit ännu mer perfekt. 
Perfekt!
Hade man nu bara haft en markering på vilka trådar man tidigare skrivit i så hade det varit ännu mer perfekt.
Du har nu fått som du vill 
Det är en enkel variant men den finns där i alla fall.
En tråd som har en liten prick framför den är en som man tidigare postat i.
Härligt!
Jag halade fram förstoringsglaset och kollade in den. 
...Jag halade fram förstoringsglaset och kollade in den...
hehe, sorry, ska kolla lite längre fram om det går att få dit nåt annat roligare 
Jag föreslår att följande tråd ska klistras och vara lättillgänglig: http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=80
Anledningen är att det ofta frågas om hur man laddar upp bilder i forumet.
Är det bara jag som ibland saknar en funktion som fanns på MB , "Mark topic as read " tror jag den hette ?
Om jag har läst det jag vill i en kategori men ändå vill se om det kommer nåt nytt liksom ..
Finns det möjlighet att ordna nån funktion så att man kan ladda upp bilder direkt till sidan från sin telefon? Ungefär som Facebook.
Man har ju blivit så jävla bekväm med sin Iphone, använder min laptop bara till att ladda upp bilder i stort sett 
Är det bara jag som ibland saknar en funktion som fanns på MB , "Mark topic as read " tror jag den hette ?
Om jag har läst det jag vill i en kategori men ändå vill se om det kommer nåt nytt liksom ..
Finns ju "Markera forum som läst" längst ner till höger på varje forumsdel 
Den nollar hela forumet 
Nej, bara om du trycker på den när du har gått in via 'Nya inlägg', om du klickar på den när du är inne i en kategori, t.ex Projekt nollar den bara kategorin och det ser ut som att det inte är några nya inlägg. Jag testade precis.
Har inte följt denna tråden så mycket men Ett galleri där vi kan lägga upp bilder på våra fordon. Med taggar för typ, modell, special, årsmodell färg osv.. kanske tillochmed en rate funktion.
Behöver inte vara så avancerat. Har försökt hitta för punbb forum men hittar inget. kanske finns fristående som man kan modifiera.
Tänk någon blanding mellan zatzy(för simpel) och garaget(för avancerad)
m.helsing skrev:Är det bara jag som ibland saknar en funktion som fanns på MB , "Mark topic as read " tror jag den hette ?
Finns ju "Markera forum som läst" längst ner till höger på varje forumsdel
Har den " nollningsknappen" funnits där hela tiden ? Kanske dax att putsa brillorna..
Men tack iaf !
Det tror jag, är väl en standardfunktion i de flesta forumsmoduler. Det har varit så de 2 månader jag har varit medlem, men hur det var innan vet jag inte 
Det tror jag, är väl en standardfunktion i de flesta forumsmoduler. Det har varit så de 2 månader jag har varit medlem, men hur det var innan vet jag inte
Jodå, du har rätt malmen, den har alltid vart där, det är bara helsing som är lite invalid i ögonregionen... 
men vad skriver du Löf ´? jag ser bara ´blah,blah,blah..´
men vad skriver du Löf ´? jag ser bara ´blah,blah,blah..´
Hæ? Ka du mein no? Eg sjønnæ ikkje ein eineste drit av ka de e du skriv... din førpulte tulling!
Ähh..........

Sidor Föregående 1 … 7 8 9 10 11 … 22 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Förbättringar
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.