Spanks boys 
Tight budget är bara förnamnet
men så är det när man är utan jobb å söker truckjobb i en stad där det går 3948374 miljarder andra truck/lager jobbs sökare
Helsing det är nu det märks att man börjar sakna lite prylar.
det som jag har uppskrivet nu är.

Men tanken va ju aldrig att den här bilen skulle va färdig så här snabbt, efter att den här veckan är slut så är karossen förmodligen färdigsvetsad och bilen klar för spackling slipning å lack, och förhoppningsvis har man lite cash över i slutet av månaden så man kan köpa färg. Ibland är det kul när det går fort men inte när man inte hänger med ekonomiskt
Plattan är iaf klar, blästring/lackning av svärd/täckkåpor å bromstrummor återstår, men det får bli i samma veva som sänkningen skall göras.

Tror jag behöver en kortare rem också, nån som kanske vet vad man behöver för rem till det där alu hjulet? eller vad den ska ha för längd så man kanske kan hitta en på biltema. och visst är den gröna färgen söt på dämparna? haha den röda tog slut.

Nu är karossen på och det sista ska svetsas, nån drutt hade ju kapat upp i bak för ett buggyavgas, nu lär vi(läs min eminente plåtnisse Niklas) fabrikera nya sidoplåtar. Har varit ner till Fidde å malla på hans cab så hoppas det funkar 
Till sist en fråga. Om man inte ska andvända värmetjossan från fläktkåpan, behöver man sätta dit den här då?

Efter avslutat arbetskväll får man ta en öl, så SKÅL! 
Let's make BOXERVILLE great again.
Film och fotonörd.
Byggtråd för min Oval
The OldSpeed OutlawByggtråden för La Cholita å Krush Groove hittar ni
HÄR