Vilken najs buss! Jag har drömmen om att en gång färdigställa min 62a till en praktiskt campingvagn och en westy kryssar jag ju runt i redan, trots det har jag alltid velat ha en splittwesty, den optimala campingvagnen.
Att man förbättrat saker såsom bakvagn och kylskåp är ju knappast ngn nackdel. Åker man runt i ett strikt original fordon, vågar man ju knappt släppa en skit i förarsätet utan att oroa sig för att stoppningen ska blåsa bort. Näe jag tycker du ska kryssa runt i Svedala/Europa med ett smil på läpparna. Sen utvecklar du konceptet allteftersom du upptäcker vad du saknar eller efter vilka nya behov som uppstår. Kanske vill du ha en annan stereo, eller varför inte en mer energisnål kompresorkyl? Kanske några solpaneler går att stuva undan under soffan osv osv...
En förträfflig vagn på min ära! Jag är väldigt nyfiken på vad kalaset landar på (ungefär) då jag tror fler är nyfikna på att göra samma operation. Jag vet att det är lite ofint att fråga, men en ungefärlig uppskattning inklusive allt vore trevligt!
Denna typ av splittbuss finns knappt i Sverige! 
Grinder and paint, makes me the welder I ain't