Har köpt en bil med följande problem! skall hämta bilen i Stockholm typ nästa helg, och bor sj i Göteborgs trakterna!
Här kommer säljarens kommentar på hur bilen uppför sig!
Lmm= luftmassemätare!
Bilen går bra när den är kall med lmm inkopplad. När den är varm stannar den vid gaspådrag. Startar om den direkt efter den stannat och den går bra i ca 30-40 sek då kan man gasa precis som vanligt men sen är problem framme igen. Och svajjig tomgång. Däremot kan jag spruta startgas undertiden den dummar sig och då går den bra = får för lite bränsle. Tar jag bort lmm så går den bra förutom att den inte svarar på snabb gas men den har bra tomgång.
Köparns ord!
Den som kan ge mig ett vettigt svar på vad felet är eller kan åtgärda det påväg hem från Stockholm belönas med 1000 spänn!
Kan tilläga att luftmassemätarn är bytt så det verkar som att det inte är felorsaken till problemet då felet kvarstår! Bilen är nybesiktigad, började med svajjig tomgång men har nu blivit värre enligt ovan text!
Bobbis 
dubbelsvar
du vet inte annars var man kan beställa en ny? Tänkte ja isf tar med den när ja åker o hämtar bilen? Du kan väl skriva ditt mobil nr i min inbox så håller vi kontakten via mobil istället