Din gris! Ska du köra dubbelmontage? 
Din gris! Ska du köra dubbelmontage?
Jag tror att anton ska vaska 4 fälgar 
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden
Haha jo precis Danne! 
Nä 4 av dom ska på domänbussen! Lämnade in dessa på pulverlack idag. På måndag är dom redo att skos med gummi!
Visst skulle du ha både 14 å 15 tum?
Vad fick du tag i?
Jag kan nog ha 4 st 14 tummare.
* Saab 02:aDet där blev ju bra!
Jag tror jag har fler 15 tummare om du behöver!
Riktigt fint och imponerande jobb du gör! Speciellt med tanke på att du inte hade pysslat på med nåt liknande tidigare.
Får man fråga varifrån du köper rep-plåtarna?
Riktigt riktigt snyggt gjort
Man får sån lust att gå ut och ställa sig i garaget igen när man ser vad du lyckade med
Keep up the good work Anton!
Vatten: 98'a Golf 4'a 88'a Golf 2 motor/lack/ljud bygge
Vad blir näst ?
Hörru Anton... i min röriga värld så har ytterligare ett attribut dykt upp. Inte gavlarna, men väl plaständarna till mellansoffans handtag. 
Tack för all cred! Det hjälper mig på vägen! Jag har fälgar så jag klarar mig nu men tack ändå.
Tomas du vet vart min brevlåda bor 
Framvagnen är förresten skickad till Franke för en makeover
Carnut: Den mesta plåten är från Classic VW
Najs! "Original ekerfälgar" är bland det fetaste som finns i min bok! Det är gött att följa den här tråden! 
89 2011-04-13 20:05:20 Senaste redigerad av anton_e (2012-01-28 22:24:14)
Tillbaka från pulverlacken!

Jag har grovslipat höger bakskärm och fått ordning på bakhörnet (som var ganska byngligt innan) Lämnar finliret åt lackeraren. Emellan varven skrapas det underredsmassa.. Höger hjulhus blev klart tidigare i veckan och det är inte alltför mycket kvar under bilen.
Tillbaka från pulverlacken!
Vilken porrig bild! Kommer du köra originalbredd runt om? Har inte fått ngn reell uppfattning om stuket på denna vagn. Jag tror att en sänkning i kombination med något breddade (kanske en tum) bakfälgar är stuprätt. Men nu är ju dina fälgar redan lackade, så du har nog ditt stuk klart för dig! 
anton_e skrev:Tillbaka från pulverlacken!
Vilken porrig bild! Kommer du köra originalbredd runt om? Har inte fått ngn reell uppfattning om stuket på denna vagn. Jag tror att en sänkning i kombination med något breddade (kanske en tum) bakfälgar är stuprätt. Men nu är ju dina fälgar redan lackade, så du har nog ditt stuk klart för dig!
Jag tror en originalhög vagn med originaldäck, gärna med diagonaler på!!!
Hur många sådana, enfärgade bussar rullar det i swe?
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Antons framvagn ligger hemma hos mig i väntan på kortning och montering av sänkningssatser. Så något originalstuk lär det inte bli 
men för hellvette anton.........

Tel 07noll357185ett
Dom lackade fälgarna ska på domänbussen. Har ju en till uppsättning som ska lackas när jag bestämt färg på den här rackarn. Fälgarna blir iallafall vita eller svarta. Vita om bussen blir tvåfärgad och svarta om den blir duvblå. Har varit i valet och kvalet med sänkning men denna blir låg. 
Ikväll har jag legat på garagegolvet och skrapat underredsmassa.. Nu är allt borta utom runt växellådan. Får se om jag lyckas få lös den i helgen.

Lite färg på det där..
kee skrev:anton_e skrev:Tillbaka från pulverlacken!
Jag tror en originalhög vagn med originaldäck, gärna med diagonaler på!!!
Hur många sådana, enfärgade bussar rullar det i swe?
Jag blev lite orolig där ett tag,men nu när Franke har satt huggtänderna i framvagnen
kan man pusta ut 
Vita om bussen blir tvåfärgad och svarta om den blir duvblå. Har varit i valet och kvalet med sänkning men denna blir låg.
Vita fälgar på en duvblå buss, skapligt sänkt och en tum bredare bak. Kommer bli sååååååå schnyggt! Fast det är ju mitt tycke och det är ju din buss! 
Hemma från en heldag i garaget.. Jag har målat underredets mittparti. Det är så skönt att få lite ny färg på den här kärran!

Hagmans